Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50.000 kr i bøde for 492 Spam-emails

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Da spørgsmålet jævnligt kommer op om det ene eller andet er Spam og specielt nybegyndere i online marketing kan have svært ved at se noget galt i at udsende uopfordrede emails, så vil jeg lige fortælle at Forbrugerombudsmanden netop har udsendt denne meddelelse:

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Nyheder-fra-FO/Pressemeddelelser/Emailspam-kostede-boede-paa-50000-kr

50.000/492 =  101,62 kroner pr. spam e-mail.

Så pas nu på derude Wink

Venlig hilsen,
Christian

Red: Prisen pr spam e-mail rettet - jeg ved ikke lige, hvad der skete med lommeregneren, studsede godt nok over det; men den røg desværre igennem filteret...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:51

Enten har jeg ikke fattet dit  indlæg, eller også skal du have skiftet regnemaskine ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:52

Christian iMARKETING:

50.000/492 = 543,48 kr. pr. spam e-mail.

Hej Christian

Min lommeregner kommer dog kun frem til 101,62 kroner pr. spammail, så du må hellere sende din til eftersyn! Cool

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:53

Fremragende information - denne type domme er rigtig god argumentation, når man skal forklare hvorfor man skal have 100% styr på samtykket, når man sender e-mails til kunder m.v.

Jeg falder dog over én ting:

Christian iMARKETING:

50.000/492 = 543,48 kr. pr. spam e-mail.

Min lommeregner siger 101,62 kr. pr. spam-mail - hvilket også stemmer bedre overens med tidligere domme, hvor målestokken har været 100 kr. pr. e-mail/sms, mindst 10.000 kr.

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:55

Tror din lommeregner er i stykker eller så er det fordi overdrivelse fremmer forståelsen, men:

50.000/492 = 101,6260 ;-)

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 11:02

Kan godt lide at hele 4 personer føler sig nødsaget til at rette på Christian (sarkasme). Én gang ville vel være nok. Jeg synes bare det er godt at lige læse sådan en reminder, også selvom man ikke havde tænkt sig at sende noget uopfordret til folk. Også selvom der er en ubetydelig regnefejl i indlægget :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:03

100 eller 500 kroner :)  Det er i hvert fald et klart signal om at det ikke accepteres.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:09

bacardil:

100 eller 500 kroner :)  Det er i hvert fald et klart signal om at det ikke accepteres.

Yep..... Big Smile Man får ikke ligefrem lyst til at sende tusindevis af mails ud, uden af have fået lov ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:12

Simon Christopher Mørk Hermansen:

Kan godt lide at hele 4 personer føler sig nødsaget til at rette på Christian (sarkasme). Én gang ville vel være nok.

Bemærk tidspunkterne vores indlæg er skrevet på, sandsynligvis har vi alle fire skrevet uden at have set at der var andre svar i tråden, da de først er kommet efter vi var begyndt at skrive Smile

Christians lommeregner mangler forøvrigt blot et firtal, beløbet passer ihvertfald med 50.000/92 Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21

Lommeregner og regnefejl eller ej ...

Det, at man udveksler visitkort er ikke automatisk en accept af at man ønsker at modtage tilbud fra vedkommende. Så husk lige at spørge! til div. møder, speednetværk og hvad det ellers hedder. Lad være med at tæppebombe alle nye kontakter med jeres fantastiske tilbud.

Skrevet i al venlighed, Sanne

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)