Kan godt lide at hele 4 personer føler sig nødsaget til at rette på Christian (sarkasme). Én gang ville vel være nok. Jeg synes bare det er godt at lige læse sådan en reminder, også selvom man ikke havde tænkt sig at sende noget uopfordret til folk. Også selvom der er en ubetydelig regnefejl i indlægget :)
er tit ude for at skrive et indlæg til et ubesvaret indlæg, når jeg så er færdig er der allerede et par svar!
Ja, det er fint med en reminder på dette. Men, er der ikke forskel på, at man sender til private eller til virksomheder? Som jeg lige husker det, betegnes det ikke som spam, såfremt du uopfordret sender emails til andre virksomheder. Ret mig gerne såfremt jeg tager fejl.
Ja, det er fint med en reminder på dette. Men, er der ikke forskel på, at man sender til private eller til virksomheder? Som jeg lige husker det, betegnes det ikke som spam, såfremt du uopfordret sender emails til andre virksomheder. Ret mig gerne såfremt jeg tager fejl.
Jeg tillader mig lige at rette dig - Du tager nemlig fejl.
Markedsføringsloven er ganske klar på det på det punkt og gælder både overfor virksomheder og privatpersoner.