Hej Anja,
Umiddelbart syntes jeg din shop er gennemført lækkert (som man kan forvente fra Cygnet).
Skal jeg tage de super kritiske briller på vil jeg fremhæve et par små detaljer som i eventuelt kan arbejde på:
Eksempel: Kategori-siden for indkøbsnet kan forventes at blive landingsside for organiske søgninger. Brugeren vil så blive mødt med nogle links til underkategorier men ikke nogen produkter eller eksempler. Jeg tror at der er en større risiko at denne side kan få en stor afvisningsprocent (brugeren forlader jeres shop). Overvej at lægge bestsellere eller fremhævede produkter på denne side, så brugeren med det samme kan se (og købe) jeres produkt.
Det samme gør sig gældende for de andre hovedkategorier bortset fra kategorien for snack poser
En anden detalje er at jeres identiske produktbeskrivelser for de forskellige farver af produktet giver et duplicate content issue.
Hvor stort dette problem egentlig er for jer, ved jeg så ikke - der må en en af SEO-eksperterne indover.
På siden om handelsbetingelser faldt denne sætning mig i øjnene: "Send venligst en mail for oplysning om fragt til udlandet."
Lav en side med fragtpriser og link til denne i stedet, så brugeren kan holdes til ilden og få gennemført købet med det samme. Skal jeg sende en mail og vente på et svar er der stor sandsynlighed for at jeg finder et tilsvarende produkt i en anden butik.
Din indkøbskurv er ret velfungerende men jeg er en af dem der øjeblikkeligt finder et andet sted at handle når der er opt-out på nyhedsbrevet (Jeg skal aktivt framelde mig dit nyhedsbrev). Derudover er jeg også lidt ked at skulle betale et gebyr for at handle via bankoverførsel. Selvom gebyret er lille risikerer du at skræmme køberen væk ...
På siden hvor ordren skal godkendes er det fint nok at du nurser køberen igennem, men så gør det gennemført. Overvej at skifte teksten
"Tryk på Godkend for at acceptere ordren. Jeg bekræfter hermed at have læst og accepteret forretningsbetingelserne."
ud med
"Marker at du har læst og accepteret handelsbetingelserne og tryk på godkend"
eller noget tilsvarende.
På siden hvor der skal indtastes kortdata, ville jeg fjerne alt irrelevant - specielt topmenuen. Undlad at give brugeren en legitim mulighed for at klikke væk fra betalingssiden - nu skal handlen gennemføres!
Bortset fra det finder jeg som sagt din shop ganske vellykket
- pøj pøj med projektet!