Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords når man i forvejen ligger højt på Google

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Dette kan både opfattes som et spørgsmål og som et debatoplæg..

Hvis man i forvejen ligger på side 1 på google på et specifikt søgeord (i dette tilfælde et af vores mærker), burde man så stadig lave adwordskampagner for at være ekstra synligt med sit produkt, eller burde man lade være?

I dette tilfælde ligger vi nummer 7, og kan det have ekstra gavn både seo-mæssigt og salgsmæssigt at køre adwordskampagner?

Hilsen Morten

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:31

Du får ingen gavn SEO mæssigt at køre adwords kampagner. Det kan være en fordel (indtjening overstiger udgifter), at køre Adwords kampagner på specifikke søgeord, også selvom du ligger nr. 7 på selvsamme søgeord. Det bedste du kan gøre er at prøve dig frem :-), da der er mange parameter som vi ikke kender til udfra det her indlæg.

Personligt ville jeg gerne bruge alle mine penge på at tjene endnu flere penge :-). Om det er muligt via Adwords i dit konkrete tilfælde, der må du prøve dig frem. Held og lykke!

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:33

Ok, jeg forstår selvfølgelig godt at det er svært når jeg ikke giver flere oplysninger, men skulle jo nødig nævne hemmeligheder Wink

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:35

Jep men koget ned så ville jeg give det forsøget :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:37

Ligger du godt placeret på søgninger, hvor der ikke er høj konkurrence på adwords er det tit pengene værd - omvendt kan det også være spild af penge hvis du køber annoncerne for dyrt. Uanset hvad får du ingen seo-effekt ud af adwords

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:38

Jeg har mange søgeord og sætninger, hvor jeg er på side 1, men samtidig annoncerer via Adwords - Så er der da plads til en konkurrent mindre Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:39

Hehe, ja det er selvfølgeligt rigtigt nok Stick out tongue

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:39

Hej Morten,

Selv uden yderligere info kan man godt causere lidt over mulighederne. Der findes rapporter om, at CTR stiger ganske markant ved at have både Adwords og organiske søgeresultater på side 1. Det lyder selvfølgelig fornuftigt nok.

Men hvis du vil prøve det af, skal du i hvert fald være knivskarp til at måle på, hvorvidt det kan betale sig for dig, og i hvor høj grad Adwords kannibaliserer de søgende, som ellers ville have klikket ganske gratis ind på din side via de organiske resultater.

(Og lad så endelig ikke tilstedeværelsen af Adwords-reklamer mindske din indsats på at komme fra 7. pladsen og længere op i søgeresultaterne).

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:45

Vi bruger det i hvis vi ikke har fyldt næste uges skema! og må sige at det gør en forskel for os og vi ligger ikke bare nr 7 på side et men side 1 nr 1 på en hel del søgeord.

men ellers har vi adwords på pause, hvad der er sparet er jo også tjent :-)

Mvh Omar 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)