Jeg står og skal sørge for at flere webshops bliver set på nettet. Det skal være så hvis man fx søger på "mobiltelefoner" eller "Tøj", så er det webshoppen der kommer frem på google. Jeg ved der er mange parametre der spiller ind, men efter at have brugt lang tid på at læse om det, har jeg måtte indse at det er ret svært at sætte sig ind i.
Jeg søger ikke et tilbud endnu, men en cirka-pris på at få optimeret en webshop, så den bliver set.
Kom evt. med flere priser/forslag hvis man ikke på den måde kan sætte pris på det.
Er der evt. foredrag/kurser man kan melde sig til, uden det koster en krig? (Dem jeg har set, har været rimelig pebret)
Det er komplet umuligt at give dig en sådan pris. Det ville svare til at skulle give dig en pris på reperation af en bil uden at vide hvilken bil det er, hvad der er galt, og hvor pænt du vil have det lavet.
Du kan godt få en pris af mig - det koster 22.700 kr + moms. Men hvor langt du når i forhold til det enkelte site og marked må så stå hen i det uvisse.
Hvis du vil tage markedsføring i søgemaskiner seriøst, bliver du nødt til at se på det case-by-case :)
Det kommer faktisk an på så meget, eksempelvis, hvor mange produkter der er, hvor god shopløsningen er optimeret i sig selv, skal man eksempelvis til at programmerer om i shoppen for at nogle ting bliver muligt vil det jo koste mere, og i andre tilfælde kan det bedre betale sig at lave en helt ny shop. Der er enormt mange faktore som spiller ind når vi snakker SEO, og gør man et ordentligt stykke arbejde vil der også være en del analyse arbejde.
Mikkel det var da egentligt billigt for en sådan ekspert :)
Ja altså du kan jo tage at kigge på Mikkels bog, den går meget i dybden med tingene, så der vil jeg mene at du kan lærer en del om SEO. ellers er det jo bare at søge på nettet efter resourser til dette område. der findes maser af det.