Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Tvungen" personalized search på Google

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Med personlige søgeresultater i Google, er det blevet endnu vigtigere at ligge i top og virke indbydende.

Så nu får SEO branchen endnu mere travlt Smile

 

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må sige at der om ikke andet er tale om en spændende udvikling. :-)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jacob Leander Christensen:
Så nu får SEO branchen endnu mere travlt Smile

Hvorfor tror du det?

Denne justering af Googles personificering (det vi andre plejer at kalde cloaking), gør ingen som helst forskel i de strategier jeg arbejder på med mine kunder.

Det er kun i ekstreme tilfælde - i brancher med virkelig meget konkurrnce, hvor den udvidede personificering vil give anledning til ændringer (her tænker jeg på de muligheder der er for manipulation med personificeringen, hvilket teknisk set er muligt, og i øvrigt rigtig sjovt at lege med for nørder som jeg. Og nej, det er IKKE noget jeg deler informationer om her :))

 

Fra Svaneke
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 69
Fra  Skøde Centret Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Denne justering af Googles personificering (det vi andre plejer at kalde cloaking), gør ingen som helst forskel i de strategier jeg arbejder på med mine kunder.

Mener du at man kan fortsætte seo som tidligere ? Dvs at oprette sider med gode tekster, god titler samt linkbuilding (for lige at tage det vigtigste) ?

Jeg kunne - lidt forenklet - forestille mig at linkbuilding mistede lidt af sin værdi efter denne Googleopdatering, og at der skal mere fokus på titelkoderne så folk klikker på dem.

 

Skøde Centret: Køberrådgivning, skødeskrivning og tinglysning ved boligkøb til faste lave priser.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Thyme-Duvald:

Mener du at man kan fortsætte seo som tidligere ? Dvs at oprette sider med gode tekster, god titler samt linkbuilding (for lige at tage det vigtigste) ?

Jeg kunne - lidt forenklet - forestille mig at linkbuilding mistede lidt af sin værdi efter denne Googleopdatering, og at der skal mere fokus på titelkoderne så folk klikker på dem.

Før nogen kan komme til at klikke på dine søgeresultater og påvirke dine fremtidige placeringer positivt, skal du jo til tops i første omgang. Smile

Jeg kan ikke se, hvordan det her skulle være en markant gamechanger for SEO-arbejdet. Selvfølgelig kan det vise sig, at nogle ting skal justeres, men de grundlæggende elementer er uændrede.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har ikke en dyt forstand paa seo osv men som jeg forstaar Thomas Rosenstand blog indlaeg, saa kunne jeg forstille mig at det bliver svaert at blive set fra nu af. Jeg mener at hvis nu en person kober kosmetik paa internetet med jaevne mellemrum, og klikker sig ind paa nogen webshops som kommer frem paa sogningen, saa viser google altid disse sider til personen naeste gang per'sonen soger efter kosmetik. Ikke?

Saa hvis man har en webshop som saelger kosmetik og endelig er kommet paa siden 2 eller 1 og paa foreste pladsen, vil denne shop alligevel ikke blive set af denne person som soger efter kosmetik da google bare viser det sider som personen har klikket paa foer..

Altsaa bliver folk nodt til at bruge flere penge paa adwords for at blive set..

Er jeg forkert paa den?

anders

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Før nogen kan komme til at klikke på dine søgeresultater og påvirke dine fremtidige placeringer positivt, skal du jo til tops i første omgang. Smile

På papiret ja - i praksis, ikke nødvendigvis :)

 

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved hvordan ser det ud med adwords? For hvis disse tæller med, kan jeg da kun forestille mig, at folk vil begynde at bruge endnu flere penge på adwords.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)