En smule hijacking måske, men var der en som kunne forklare hvad det er som gør et nummer til et guld nummer?
f.eks. 22858070 ville dette være et guld nummer?
Et guld nummer er et nummer, der er nemt at huske eller nemt at taste ind på telefonen. Ofte er det et nummer, hvor flere af tallene er de samme, 21 21 21 21 eller 80 81 82 83- eller noget i den stil.
Det nummer du skriver er et alm nummer og kan ikke kaldes et guld nummer.
Er du ikke rar at oplyse eventuel bindingsperiode, minimumsbetaling i denne eventuelle minimumsperiode ogom numrene har været i brug før. Hvilket selskab er de p.t. registreret hos?
Jeg synes det ene er interessant, men har svært ved at vurdere den værdi, som jeg skal tillægge nummeret, når jeg mangler vitale oplysninger i forhold til et nummer, jeg i givet fald skal bruge erhvervsmæssigt.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Der er som sagt ingen bindingsperiode, da det er pre paid taletid. 2 af dem er hos telmore og 28 nummeret er hos getmore. Den eneste "ventetid" er alt efter hvor langtid det tar at portere nummeret. Den eneste mer udgift der kan være er oprettelsen.
Hvis du ser på hvornår annoncerne er oprette, kan du se jeg har oprette denne annonce først. Og der kan stadig bydes ind på det andet nummer. Dog står der os kun mindste pris. Og så er det hellere det eneste sted der kan bydes på den. Men kan godt følge din tankegang ;-)