Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om mit logo

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Jeg synes det ligner lort, uanset hvad det skal bruges til. Koncentrer dig i stedet om det du er god til og hyr en grafiker til at lave dig et logo.

Det er sgu ærlig snak , tak for det , jeg har nu heller ikke brugt såå lang tid på det set iforhold til de mange besøgende til denne tråd, jeg sad bare igår aftes og prøvede at lave noget som så uheldigvis blev til noget lort,så tænkte jeg og handlede så smed mesterstykket på amino, tak for responsen.

MVH Preben

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 21:31

gweb:

Jeg synes det ligner lort, uanset hvad det skal bruges til. Koncentrer dig i stedet om det du er god til og hyr en grafiker til at lave dig et logo.

Det var også min første tanke, og da du har fortalt det her lægger jeg mig bare på dit indlæg også.

Kenn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:51

gweb:

What he said ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 15:56

Hej,

Ærligt talt, så bryder jeg mig ikke om logoet. Der er alt for mange ting at fokusere på. Skyggen bag ved, den kraftige kontrast/farve i ringen, skyggen under og så selvfølgelig teksten.

Jeg vil foreslå at du starter ud med at finde en font som ikke er en standart fra Word. Der findes mange sider hvor man kan hente gratis fonte og som faktisk er rigtig gode. Brug lidt tid på det.

Der efter vil jeg mene at det er vigtigt at holde logoet så simpelt som muligt og evt. integrere et kendemærke i logoet. Det kunne evt. være jordkloden bagved som en del af ''Your''. O'et vil være oplagt. Og så brug én farve frem for en farve der skifter.

Når du får arbejdet lidt med dit logo, så smid en ny version ud så vi kan se på det. det ser spændende ud!

Venligst,

Patrick.

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)