Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om mit logo

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nu jeg fjerner teksten?

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 10:56

Teksten er i hvert fald meget svær at læse, så hvis du fjerner den, er det et skridt på vejen. Jeg synes ikke om den øverste kuppel, men "donut'en" er da ok lavet. Det er bare lidt vanskeligt at give kritik, når man ikke ved om logoet skal symbolisere noget bestemt.

go lørdag til dig :)

anja

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:31

Det også lige vigtigt at huske at logo'et nogen gange skal bruges i betyderlig mindre størrelse, så som på visit kort.  donutten kan let ende med bare at ligner en rød oval, og teksten blive endnu mere ulæselig. ellers ikke noget at tilføjer som andre ikke allerede har sagt.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:41

Syntes det  ville være flottere med globusen inde i ringen.

Med venlig hilsen

Per Kristensen

KeramikLaden

Keramik krus i nostalgisk design.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 12:47

Hvis jeg skal annaysere dit logo fortæller det mig:
Et svævende objekt der er ved at suge jorden ned i sig.

Teksten der bliver grålig og hvor du sansynligvis har tænkt det skal befinde sig inde i den transperante jordklode bliver for svag og drukner.

Min bedømning er, at du vil vise for meget med det logo. Skær lidt ned til noget mere simpelt vil mit råd være.

Ud fra din tekst gætter jeg på, at du er ved at lave et socialt site af en eller anden slags, men det er meget svært at være skarp, når man ikke aner, hvad det skal anvendes til.

Pøj, pøj med det.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 13:23

Nu er der ret mange som har sagt at det er svært at sige noget om logoet når man ikke ved hvad det skal bruges til.

Det er rigtig at det kan være svært at komme med konkrete bud, men jeg mener godt man kan forholde sig mere generelt til det logo du præsenterer. Som jeg før har sagt, syntes jeg ikke det er helt skarpt. Der mangler for mig en intention i designet. Som jeg før sagt, tror jeg du skal prøve forfra med blyant og papir, og prøve at finde frem til en form der siger noget.

Som andre har påpeget, bliver det nuværende bud hurtigt bare en rød oval med tekst over og noget gråt flimmer - i hvert fald hvis man kniber øjnene sammen eller skalerer det småt ned.

Som jeg også nævnte tidligere, syntes jeg du skal tage et kig på: http://www.lynda.com/home/DisplayCourseN.aspx?lpk2=673 Jeg mener kun en måneds medlemsskab koster 25$.. Og så kan du jo også nå at se et par andre kusrser.. : )

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 19:29

Prøv at lave noget nyt. Og når vi gætter den røde tråd, må du have ramt rigtig ;-)

Dbh

Henrik V,

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:39

logoet siger mig intet og det virker ikke som om det skal få mig til at tænke på noget bestemt, desuden

er teksten svær at læse

ps hvis jeg var dig så bød jeg opgaven ud til freelancere enten her på siden eller de andre kanaler der som f.eks getafreelancer.com

få lavet et professionelt logo engang for alle (kan fås rigtig billigt i udbud som getafreelancer.com)og så lover jeg dig at du ser professionel fra starten, så kan du bruge det på businesscards,brevpapir,pakker m.m. :-)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:02

Jeg synes det ligner lort, uanset hvad det skal bruges til. Koncentrer dig i stedet om det du er god til og hyr en grafiker til at lave dig et logo.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 21:25

gweb:

Jeg synes det ligner lort, uanset hvad det skal bruges til. Koncentrer dig i stedet om det du er god til og hyr en grafiker til at lave dig et logo.

Ærlighed fremmer forståelsen Big Smile

Måske du skulle se under Amino Freelancer. Der er sikkert en grafiker, der vil hjælpe dig for en slik...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)