Syntes i har fået et rigtigt flot site og det virker til at easyflow har styr deres Shit:P Jeg er vildt imponeret over hvor solgt jeg var i jeres site og hvor troværdig siden er.
thumps up og tillykke med det:D |
No more mr. nice guy.. 
Jeg er 200% sikker på at det er et marked for jeres produkt, og det lyder som om, at jeres produkt næsten kan sælge sig selv, hvis det kan indfri forventningerne. Jeg syntes det er fedt, at i gerne vil udstråle kvalitet og en vis seriøsitet. Selve designet, farvevalg og billeder på jeres hjemmeside er flotte og det er SUPERCOOL, at du ikke vil gå på kompromis.. Men din salgshjemmeside, den har altså nogle rimeligt alvorlige problemer.
Tekster
Teksterne mangler helhed. De er meget flyvske i hver sin retning, og mangler at blive båret helt til døren. Teksterne mangler efter min mening fokus
her er et par eksempler.
»Red Carpet giver dig adgang til hotelsystemet når som helst, hvor som helst
Ja tak, det et rimeligt stor krav at jeg har adgang
Men hvad betyder hvor som helst?
»Red Carpet sikrer dig 50 pct. besparelse på it-budgettet ved at udskifte dyre licenser og manuel opgradering med internetbaserede softwareservices
Mangler totalt underbyggelse, i form af en case, eller et eksempel, og jeg kunne vende det der på hovdet igen, og sige at dit produkt er en evighedsudgift, da det er baseret på en månedlig pris.
»Red Carpet er miljøvenlig it, som eliminerer behov for energiforbrugende servere, licenspakker og konsulentkørsel
Det er simpelthen tom gennemskueligt tekst det der.. Serverne står jo bare hos dig i stedet, du kan ikke overbevise mig om at din løsning er "grønnere" og vil rede jorden og ishavene, med mindre du kan bakke det 110% igennem samtlige dine processer. Jeg vil også godt væde med at du ikke har lavet løsningen for naturens skyld.
Hvornår lanceres Red Carpet? Red Carpet 1.0 er klar i løbet af andet kvartal 2010.
Det er tech snak det der. Skriv i stedet noget i retningen af:
Vi forventer at være klar med Red Carpet i løbet af andet kvartal 2010. Hvis du gerne vil høre mere om Red Carpet, og være med fra starten, så kontakt os endeligt, og tilmeld dig vores nyhedsbrev.
1.0 1.5 2.0 3.1 Det er udtryk man brugte i gamle dage, før skyen tog over.
Q: Hvordan virker Red Carpet? Red Carpet er en hjemmeside, og ved hjælp af et password logger du dig på applikationen. En pc med internetadgang er alt, hvad der kræves for at bruge Red Carpet.
Det er sgu ikke en hjemmeside!!! Det er svaret på deres bønner, det er den totale hotel IT løsning!
Hvad jeg ville gøre
Hvis jeg var dig, så ville jeg tage mine tekster og sige til mig selv.. Hvad er det jeg vil. Så vil jeg kigge på mit produkt, Red Carpet, og så vil jeg spørge mig selv som Hotelmanager, hvad et det der gør Red Carpet unikt, hvor er det at lige præcist Red Carpet kan noget, som de andre ikke kan, eller bare gør meget bedre. Find de 3 måske 4 ting, og så slå på dem helt sindsygt! Glem alt andet, og så fokuser 100%.
Hvis jeg skulle gætte, så er det de her ting du gør det godt på.
Prismodellen
Cloudbaseret system
Integration
Implementation
Når du så har fundet ud af, hvor du er virkeligt god, hvor du kan tæve de andre, så tag de punkter og oversæt dem til kundens fordel.
Prismodellen
ingen kapitalbinding, fleksibilitet, du kender dine udgifter etc.
Cloudbaseret system
Automatisk Backup, høj oppetid, ingen klientsoftware, ingen installation
Integration
Virker med alt det udstyr du har i forvejen, og de andre tjenester du er afhængig af
Implementation
Ingen klientsoftware, brugervenligt, hurtigt
Connect til hotelmanageren, tal hans sprog, og tal direkte til ham. Lad være med at snakke om SaaS, please lad være med at bruge en halv side på at snakke om ideen bag Saas Hotelmanageren er fløjtende, for ham er alle fordelene vigtige, slå på dem, ikke på teknologien.
Hjemmeside Designfejl
IE6 Design fejl
Jeg syntes Idealisme er lækkert som ide, men at din hjemmeside ser useriøs ud, i en rimeligt udbredt browser altså IE6. Det ville jeg personligt være ked af. Lav evt. et dedikret IE6 Stylesheet, så det kommer til at se fornuftigt ud, ellers så går i jo vitterligt i kompromis med kvaliteten overfor 5-10% af jeres kunder.
Sidetitler og URLs
På mig så virker det amatøragtigt at jeres forside hedder
http://www.redcarpetsoftware.com/Forside/Mai+Kappenberger.html
Hun ligner da en rar pige, men ligefrem at opkalde jeres første side efter hende..
Det betyder også, er der nogen der skal sende linket videre, så hedder hjemmesiden
http://www.redcarpetsoftware.com/Forside/Mai+Kappenberger.html igen går i på kompromis.
Navigation
Jeg vil tro at mindst 6 ud af 10 her fra amino, lagde ud med at klikke på punkter på midten, fordi det ligner navigationen, og det gør det heller ikke nemmere at der er musepil på midten i forvejen. Den grå nuance i den anden grå nuance i toppen, vækker slet ikke den samme opmærksomhed som den linie der kører i midten. Har du google analytics, eller noget andet statistik på siden, kan i jo se hvor det første sted folk klikker er. Hvis jeg var jer, ville jeg bruge midten som navigation. Det vil den være perfekt til, med det her design.
SEO elendighed...
Hvis jeg søger på "Redcarpet Software" på google, hvor i trods alt ejer adressen redcarpetsoftware.com, så kommer i først frem som nummer 5.. og nummer 5 er enda en testamonial og det samme er nummer 6. Det er direkte sørgeligt. Så kigger jeg lidt i koden for jeres forside... der er ingen Meta Description.. med andre ord, så har gjort det ret svært for google at finde ud af hvad i laver og hvad i tilbyder, og derfor ret svære at finde for jeres kunder.
Lidt inde i det nørdede, men fandeme også vigtige!!
Selve koden bag.. suk.. der græd jeg
Nu jeg lige var inde og tjekke, så begynder jeg at læse koden, og det er et mindre helvede.. Der bliver nævnt at siden er lavet af designere, istedet for kodere og det kan man godt se.
Det er brugt det der hedder inline styles i en grad jeg nok aldrig har set før... Det er simpelthen amatøragtigt. Det ligner at dem der har lavet siden, ikke engang har læst webdesign for begyndere. Allernederst i koden er der enda en webdesign dødssynd.. webdesign baseret på tabeller.. Jeg kan slet ikke begynde at forklare hvor forkert lavet det er.
Din hjemmeside inderholder ca. dobbelt så meget kode, end der er nødvendigt, og den ene halvdel er decideret affald.