Hej Jesper Jeg kan se at du stadig bor i DK, eller....? Dbh Jørgen |
Hej Jørgen
Det lyder som en rigtig fin ide - og fedt i har mulighed for at gøre det. Kender meget godt det med mentalt at have mange jern i ilden, så man ikke lige følger 100% med på hjemmefronten. Vi har boet i udlandet mange år, dog ikke Thailand, men bor i DK nu.
Men kommer jævnligt til Thailand, for at følge med i forretningerne der, og det er et skønt land, som om nogle år forhåbentlig kan være base 3 kolde vinter måneder om året
Tror dog ikke jeg kunne bo der fast - jeg er alt for utålmodig af natur til at klare deres "tomorrow" mentalitet. Men det er selvfølgelig det der er dejligt når man er på ferie der, at kunne slappe rigtig af.
Synes selv Koh Chang er et af de bedste steder, specielt pga. naturen, men også fordi masse turismen ikke er nået dertil. Jeg sælger et lille eksklusivt projekt der i vandkanten ved Bang Bao.
Lidt høje priser for Thailand, men dejligt sted - måske kender du det ? Tranquility Bay , et par minutters gang fra Bang Bao.
Jeg talte også en del med Torben dengang han skulle flytte derud, og fedt at han har gjort det så godt.
Lyder til du selv har et godt netværk derude, men ellers er du velkommen hvis der skulle være et eller andet.
Der kommer sikkert lidt fokus på Thailand her i slutningen af måneden, da Hammerslag ( DR1), lige har været ude og filme til deres næste udsendelse af boligsalg i udlandet.
Mvh
Jesper