Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig se din mangeto-shop

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

torben79:

Programmet vi har fået udviklet kan tage en prisfil fra diverse leverandører, om den er csv eller tab sep. er underordnet.

Programmet skal så blot have at vide hvad SKU og producent navn er, så klarer den selv navn, kort og lang beskrivelse, vægt osv.

 

se evt. demo af den her https://www.magentohotel.dk/wp-content/icecat-til-magento.wmv

Hvis man selv har udviklingserfaring er det sikkert ganske enkelt at gå til, men hvis man ikke har disse erfaringer skal man leje en programmør der gør det til en pris på 20k eller mere, eller man købe en licens til dette program for en fjerdedel.. eller endnu mindre.

DHD har taget alt for lang tid i udvikling, og er blevet alt for dyr, banken sagde stop, og da det ikke har været muligt at rejse yderligere kapitalt står vi lidt med r..... i postkassen.

 

 

Hejsa.

Jamen hvis den er færdigudviklet hvad skal I så bruge kapital til?

Har du andre forslag til samarbejde end et salg af shopsystem/design/koncept skal du være velkommen til at kontakte undertegnede.

Tlf. 2586 4573.

 

Send dog noget mere info - og det skader jo ikke at smide en priside, men hvis det med de 20k er tilfældet er jeg ikke interesseret i et decideret køb ihvertfald da jeg ikke tror jeg vil have de udviklingsomkostninger ved at lave et tilsvarende system - noget jeg har på tegnebrættet i nærmeste fremtid.

 

VH Jørgen Olsen

Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

loaded82:

Hej

Jeg har godt nok ikke en Magento shop endnu, men ønsker dog en! Ville lige høre om i kender nogen som er billige og dygtige til at sætte det op?

har hørt at det ikke er så nemt igen at tilpasse det til ens design? Så ved ikke helt om jeg skal købe en "magento template" så ændre i designet derefter.

Håber nogen kan hjælpe!

så skal jeg nok vise det til jer bagefter :)

Jeg har lavet et par shops i samarbejde med Nikolai fra CSS-Outlet.com - 2 af dem var speciallavede med krævende designs, de løb selvfølgelig op. Andre var blot tilpasninger af design eller på basis af et andet template, der ar den billigste nede på omkring 6.000,-

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Har jo selv hoved begravet i magento i disse dage, kan du fortælle hvori gennem I har fået integration til regnskabsprogrammet?

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boysen

Vi har brugt Icommerce.se i Sverige.

Vi bor i Sverige og begge shops er svenske (dog har vi også www.mammashop.dk men den går til den svenske side).

Der er et godt samarbejde imellem Icommerce.se og e-conomic.se da de sidder på samme kontor i Stockholm. Men jeg vil nok ikke anbefale danskere at købe denne "pakke" af en svensker, medmindre I er vant til at tale og forstå svensk.

Der må være leverandører i Danmark, som kan lave det samme.

Kim

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Hej Boysen

Vi har brugt Icommerce.se i Sverige.

Vi bor i Sverige og begge shops er svenske (dog har vi også www.mammashop.dk men den går til den svenske side).

Der er et godt samarbejde imellem Icommerce.se og e-conomic.se da de sidder på samme kontor i Stockholm. Men jeg vil nok ikke anbefale danskere at købe denne "pakke" af en svensker, medmindre I er vant til at tale og forstå svensk.

Der må være leverandører i Danmark, som kan lave det samme.

Kim

Vi har lavet en integration som PowerHosting sælger for os. Den koster 1500 om året hvilket er noget lavere end den svenske version. Kontakt PowerHosting hvis I vil vide mere.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Hej Boysen

Vi har brugt Icommerce.se i Sverige.

Vi bor i Sverige og begge shops er svenske (dog har vi også www.mammashop.dk men den går til den svenske side).

Der er et godt samarbejde imellem Icommerce.se og e-conomic.se da de sidder på samme kontor i Stockholm. Men jeg vil nok ikke anbefale danskere at købe denne "pakke" af en svensker, medmindre I er vant til at tale og forstå svensk.

Der må være leverandører i Danmark, som kan lave det samme.

Kim

Vi er den officielle danske distributør af Icommerce.se´s economic løsning  :-)

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Hej

Jeg bringer lige tråden tilbage på sporet:-)

Tak Smile

Og til jer andre - kan i ikke oprette nogle nye tråde til henholdsvis salg af http://www.dhd.dk/ og økonomi-integration? Jeg gør det også gerne for jer hvis det kan hjælpe.

Hilsen Morten

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så Må jeg vel også vise min shop. Den er dog ikke færdig udviklet og der mangler et nyt design. www.2cagency.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Min hjemmeside www.trendfighter.dk er også bygget på Magento systemet, hvor vi gået efter det skal være simpelt, stilrent og fokusere på det billige produkter vi sælger.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)