Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs magento SEO

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ønsker et tilbud på en omgang seriøs SEO på min magento side www.e-kamera.dk . Tilbuddet skal indeholde arbejde og rådgivning inden for alt fra linkbuilding til meta descriptions, duplicate content etc.,dvs. et totalt makeover af vores site med løbende rådgivning osv. I skal desuden fysisk gå ind og arbejde med de fleste af tingene. Adwords og analytics bør i også have erfaring med.

Jeg ser frem til nogle gode og seriøse tilbud, ps referencer er et must.

Mvh

Nicolai

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:16

Prøv at tage et kig på mit indlæg om 360 graders SEO, som måske kunne være en god løsningsmodel for dig. Hvis du er interesseret i dette så sig til, så sender jeg et tilbud.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 00:19

Bestemt, send et tilbud :). Måske skriv om du tror  vores side kan komme op og ligge på niveau med p i x m a n i a eller såfremt hvad du tror vores side har potentiale til.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:41

Der er ikke noget der står i vejen for at dit website kan blive førende i søgemaskinerne - bortset fra tid og resurser. Hvis du har uendeligt mange resurser og tid kan du i reglen også opnå uendeligt gode resultater.

Men i praksis er det naturligvis de færreste der har uendeligt mange resurser og tid. Det har du sikkert heller ikke :)

Desværre er det ikke rigtig muligt med særlig stor præcision, at forudsige hvor mange kræfter der skal sættes ind med og hvor længe, for at opnå nogle bestemte resultater - f.eks. i form af gode placeringer på nogle bestemte keywords.

Jeg kan godt lave markeds-, bruger- og konkurrentanalyser der vil give et lidt bedre bud på hvor meget der skal sættes ind med for f.eks. et website som dit. Men det er et meget omfattende stykke analysearbejde, hvis resultatet skal være bare nogenlunde retvisende. For de fleste mindre og mellemstore virksomheder er det som regel "overkill", at bruge så mange af de ofte begrænsede resurser på at lave den slags forananlyser. Jeg laver dem mest for meget store virksomheder der har tænkt sig at bruge millioner på SEO.

Den mest almindelige måde at gribe det an på er, at afsætte en passende ramme - resurser og tid, og sætte nogle realistiske mål og så løbende evaluere, hvor hurtigt man nærmer sig dem med den indsats der ydes. På basis af dette justerer man så indsatsen hen ad vejen.

Dit website ser ud til at være forholdsvist nyt. Dette er i sig selv en udfordring i forhold til SEO. Uanset hvilken indsats du laver vil der gå lidt tid før du for alvor for domænet stærkt possitioneret.

Dertil kommer et klassisk problem, som du deler med mange andre - de fleste af dine produktbeskrivelser, ser ud til at være producentbeskrivelser, der bruges på tværs af mange websites. I forhold til SEO er det et kæmpe problem. Heldigvis findes der kreative løsninger på det.

Hvis dit mål er at sparke røv til de førende konkurrenter på markedet - som er ret stærke, så skal du nok regne med at du skal sætte mange resurser af til det.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:28
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 22:47

Rasmus Lindgren:

Hvis du vil have en "head start" som ikke koster dig noget hvis du har lidt teknisk snilde, kan du også kigge lidt på denne artikel:

http://yoast.com/articles/magento-seo/

Men vær forsigtig med at benytte Yoasts extensions. De bliver ikke supporteret og under extension reviews er der utallige eksempler på folk der uforsigtigt har installeret dem i driftmiljøer - uden at kunne afinstallere dem igen og uden kompetencer til at gøre 'skaden' god igen. Rådene om no-index på bestemte sider er en god ide, men det er nok smartere at udføre dem med en robots.txt

Jeg var heldig at kunne spørge Yoast om hans Magento-extensions i forbindelse med en State of Search-udsendelse hvor han var gæst. Han gør ikke så meget i Magento for tiden (udover arbejde for klienter), men kunne ikke afvise at der vil komme opdaterede/nye extensions i hans brand. Dog mente han at der vil være tale om betalte extensions da Magentos community ikke er helt samme karakter som Wordpress'.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)