Hej alle! Jeg kom ud i økonomiske vanskeligheder her for nogle måneder siden, og manglede arbejde, og som de fleste ved var det svært at finde noget, hvilket det stadig er. Men så tilbød mine søde forældre mig at gøre rent hjemme hos dem, for at tjene en skilling der. Og så slog det mig, hva med at starte et firma som gør et par huse rene om ugen? Eller hver 14 dag (alt efter hvad folk vil have og vil betale)? Hvad synes i? Lyder det som noget holdbart? Jeg læser til ingeniør på DTU, og har derfor fri ved 12 tiden næsten alle dage, og det giver mig jo en fordel, idet jeg kan gøre rent til fx kl 4 hvor folk kommer hjem? |
hvis prisen er rigtig tror jeg fortsat der er interesse, selvom pengene sikkert ikke sidder lige så løst til "luxus" , som for et par år siden.
Samtidig er det også et tillids spørgsmål, om hvem man lukker ind i huset når man ikke selv er hjemme. Så vil sikkert tage lidt tid at bygge en kundekreds op.
Mener der var en tråd tidligere om et rengøringsfirma, som klagede lidt over manglende opgaver, og de nævnte en timepris omkring 130 - hvis jeg husker rigtigt.
Så som "amatør" rengøringsassistent må du vel ligge under dem.
Mvh
Jesper