Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontaktet af firma der vil hjælpe med Adwords. Har lidt spørgsmål.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det vil være synd at sige, at I har gjort det nemt for mig :)

Hvad vil I anbefale vi gør?

Jeg har virkeligt ikke tid til at bruge flere dage på at sætte mig 100% ind i Adwords, men samtidig vil jeg da gerne have flere kunder - som alle andre :)

Vi står lige nu på en skillevej, hvor vi er tæt på at have så mange kunder, som vi kan nå at servicere indenfor rimelig tid. Hvis vi skal annoncere, skal det genere et mersalg, der kan give nok til mindst ½ mand mere indenfor få mdr.

Dette er måske naivt at tro, at vi kan nå dette mål, men vi ved at kunderne er oppe i Norge. Nu skal de bare finde os.

Mvh. Tanja

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:09

Ladycat:
Jeg har virkeligt ikke tid til at bruge flere dage på at sætte mig 100% ind i Adwords, men samtidig vil jeg da gerne have flere kunder - som alle andre :)

Hej Tanja,

Google AdWords er som du ved noget, alle kan oprette. Google har været smarte at lave standardindstillingerne på Google AdWords sådan, at hvis du ikke ændre på dem, koster det dig en masse unødvendige kroner.

Søgeord og annonceteksterne er også utrolig vigtige og skal laves bestemt. Man skal være påpasselig med hvilke typer af søgeord man laver, at de ikke er for brede, og hvilke annoncetekster man laver. Annonceteksterne skal være meget præcise, så man undgår useriøse klik.

Det gælder om kun at få potentielle kunder ind på dit website, og derfra konvertere besøget til et salg.

Denne process arbejder jeg med professionelt med mit firma Yngvi-Design, og jeg vil gerne tilbyde dig, at jeg ganske gratis sætter mig ind i din virksomhed og dine muligheder for at bruge Google Adwords bedst muligt, til din målgruppe.

Det gælder om for dig at få opsat en konto med de rigtige indstillinger, annoncetekster og søgeord. Og klikprisen skal være markedsbestemt.

Vi kan tage en ganske uforpligtende snak om det. Du skal være velkommen til at skrive til mig på mail: ykv@yngvi.dk eller give mig et kald på 61 99 47 65.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:14

Hej Yngvi.

Kontakter dig lige i morgen. Tror det er ved at være Ole Lukøje tid. Der er også en lang dag i morgen.

Mvh. Tanja

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:18

> en ok pris på Adwords på Google.no?

Nej, for du aner ikke hvad de betaler for de kliks. Betaler de 3,25 pr. klik så er det en ret god deal. Betaler de 25 øre er det en lortedeal. Og i alle fald er deres motivation, som Frank også nævner, helt forkert fokuseret.

Jeg vil anbefale at du vælger en afregningsmodel, hvor der enten er fuld gennemsigtighed i hvad du betaler til Google og hvad du betaler til din leverandør, eller en model hvor de tager risikoen og du kun afregner for de salg de skaber.

Med de fine konverteringer du har burde det være en smal sag at sætte en Norsk kampagne op, der giver en god ROI

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)