Er blevet kontaktet af et firma, der vil hjælpe os med annoncering på Google. Vi har talt frem og tilbage, men nu har jeg lige et par spørgsmål, før jeg godkender noget. 1) Er 1200 klik a 3.50 kr. + moms (4200+) en ok pris på Adwords på Google.no? Det er for en prøveperiode, og vi binder os umiddelbart ikke til mere bagefter. Hvordan fungerer betalingen til Google, når man arbejder med sådan et firma. Normalt betaler man jo selv, men nu er der jo en fast pris - afregner de så med Google og i såfald hvordan? 2) Vi har en konveteringsfrekvens på 6.7 i snit fra 1/1-1/12-09. Ved godt det er helt vildt og medarbejderen troede ikke på mig, før han fik et screendump, men det er nu engang fakta. Vi har nogle produkter, som de norske kunder ikke kan købe deroppe til rimelige penge, så derfor kommer 65 % af vores kunder deroppe fra. Der er tale om børnetøj. Vi har altså bare brug for at få flere kunder forbi vores shop, men er Google,no så det bedste sted at annoncere? Umiddelbart tænker jeg ja, da vi så rammer målgruppen, men måske I andre har bedre forslag, når vi taler Norge. Vores nuværende kundekreds som øges stødt kommer af mund til mund metoden.1 tilfreds norsk kunde spredte rygtet, og vi har derfor INTET kostet på de norske kunder. Succeshistorie - I know. Det er derfor helt nyt for os med annoncering i Norge (annoncerer heller ikke på Google.dk men ligger højt) og er lidt på bar bund men tør samtidig ikke stole på en mand, der skal sælge mig noget :) Mvh. Tanja
|
Hej Ladycat
Jeg har samme problemstilling, men har i stedet for kontaktet en i mit netværk, som så efterfølgende har tilbudt at lave det. Det er Lars Bachmann, som også er særdeles aktiv herinde. Prøv at fange ham - jeg er blevet anbefalet ham som værende seriøs og han har hjulpet mig med lidt småting, som helt sikkert var i orden og som i sidste ende betød en del.
Reelt er problemet vel, at prisen afhænger af, hvilke ord der er tale om
Jeg har simpelthen ikke tiltro til, at alle de som ringer og præsenterer sig som mere eller mindre verdensmestre i diverse online markedsføringsformer også er det. Selvfølgelig er der sikkert nogle der rammer plet.