Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er min Side på google???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der enntligt er mit spørgsmål er hvordan jeg finder ud af hvad nummer jeg er i google på et specifikt søgeord???

Hilsen Niels

Niels Norspang

www.lampecity.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:02
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:16

Hej Niels,

Du går ind på google.dk og sikrer dig, at du ikke er logget ind. (Kig i øverste højre hjørne. Står der "log ind" deroppe, så er det helt rigtigt).

Derefter skriver du dit søgeord og ser, om du er blandt de ti første. Er det ikke tilfældet, så klik videre. (Gå ikke længere ned end max 10 sider - er du ikke der, er det ligegyldigt).

Det er den bedste måde at få en helt præcis visning af, hvor du ligger på et givent søgeord. Men den er ikke super handy, hvis du skal tjekke mange ord eller ligger langt nede på dem alle.

Skal det være nemmere, kan du f.eks. bruge den søgestreng som Casper foreslår. Den har bare den ulempe, at du skal kende din præcise sidetitel for hurtigt at kunne finde din egen placering.

Du kan også (f.eks. i en alternativ browser) sætte Google op til at vise 100 søgeresultater pr. side - og så bruge din browsers søgefunktion til at søge efter dit domæne. Resultatet bliver mindre nøjagtigt end ved 10 resultater, da resultater fra samme domæne bliver grupperet sammen. Men den er en hurtig måde at få overblik.

Alternativt kan du bruge diverse rank checkere, som f.eks. "Rank Checker"-tilføjelsen til Firefox eller programmet "Free Monitor for Google".

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:25

Du kan også bare tilmelde dig den gratis version af SEO Supporten - så får du automatisk en ranking rapportering + 9 andre synlighedsrapporter hver uge, lige så længe du har lyst. Ingen bindinger - helt gratis :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:34

Frank Hellerup Madsen:

Skal det være nemmere, kan du f.eks. bruge den søgestreng som Casper foreslår. Den har bare den ulempe, at du skal kende din præcise sidetitel for hurtigt at kunne finde din egen placering.

Hvis der ikke er mange sider, kan du også lige besøge alle dine egne sider inden du søger.

De bliver så markeret som "besøgt" og herved kan du hurtigt spotte din egen side grundet farveskiftet Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:44

Tilknytning til franks kommentar, så plejer jeg at gøre følgende:

+ Lav søgning

+ Vis kilde

+ Søg efter dit websites url, eksempelvis http://amino.dk

Med venlig hilsen