Hej Lasse,
Mvh. Nicklas |
Mail: sales@tek-toys.com
Vi er et amerikansk firma, men du kan snakke med mig som er i KBH. S.
Hej Lasse,
Mvh. Nicklas |
Mail: sales@tek-toys.com Vi er et amerikansk firma, men du kan snakke med mig som er i KBH. S. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Så har jeg sendt dig en mail på: sales@tek-toys.com Ser frem til at høre fra dig. |
Undskyld men det virkede nu ikke ligefrem sådan udfra det du skrev. Det vil iøvrigt aldrig kunne betale sig at få produktet lavet f,eks i USA eller Fjernøsten. Prøv evt at kontakte Skan-medic ApS i skanderborg tlf 86512448 de har stor erfaring med kosmetik fremstilling.
|
Tak, kan ikke rigtig finde deres hjemmeside el. en tilhørende mail adresse, de har måske ikke en?
|
Hej Niklas. Jeg arbejder for Kemex i Silkeborg,de vil helt sikkert kunne hjælpe dig.Vi producerer fra 50 kg og op efter. tlf 86 80 05 33 |
Hej micz, der lyder spændende, har du evt. en mail jeg kan sende lidt info til? Mvh. Nicklas |
Hej Igen. Min mail er mk@hund1.dk ,så giver jeg det videre til de relevante personer.. Mvh Michael |
Hej Niklas Du skal være meget meget påpasselig med hvad du foretager dig. Nu kender jeg ikke ingredienserne, og det kan være at der ikke er noget specielt ved håndcremen. Men det kan også være der er det. Og det øjeblik du har givet ingredienslisten videre, så har du ikke længere kontrol over tingene, med mindre der er indgået aftaler. De største syndere er Asien, USA og lande udenfor Europa, du har ikke en jordisk chance for at stoppe en produktion hvis de først har fået fingre i den. Formularerne og fremstillingsmetoden er virksomhedernes største aktiver, og de værner ekstremt om dem. Som andre nævner, så er det meget svært at komme ind på markedet, men der er altid plads til gode produkter der tager hensyn til miljø & sundhed. For at få en succes med varen. så er fremstillingen af den, den mindste udfordring. Emballagevalg, design m.v. er det der tager længst tid og er mest udfordrende, og også det som sælger varen. Disse oplysninger kan du sætte i relation til, at en vare som koster dkk 300 i udsalg meget sjældent koster mere end dkk 6-8 i produktion ofte endda kun halvdelen i tilstrækeligt store mængder, dertil kommer så emballagens pris. Mit forslag er, fortsæt lidt ved køkkenbordet, der findes massere af vejledninger i at producere creme i hjemmet på nettet, men begynd at tænke på hvordan det skal se ud og hvor langt I vil ud med det. Det er en stor og spændende opgave :-) |
Køb ren argan olie her
Mail sendt:) |