Det er 100% lovligt |
Det er domæneklagenævnet desværre ligeglad med vidste de kan bevise du sætter det til salg , denne sag vil de nok også kigge på det et oplagt tidspunkt at sælge dette domæne på , og du står i særlig grad derfor dårligt da der finanskrise lige nu og derved vil jeg tro du vil tabe domænet vidste dette opdages I denne sag har er der gået 9 år , hvor en sagde nej tak over mail 500 kr. med var villige til sælge til højere pris det er ikke tilladte at opretholde et domæne med videre salg og de vil sikkert også kigge på hvad der har været på siden i deres bevisførelse og med hvad du skriver ser det ud til der ikke er noget på nuværende side Jeg vil gøre alt for stoppe domæne hajer , vidste de små ikke stoppes kan ej vi stoppe de store der opkøber massevis domæner
vidste du er tvivl ring til www.dk-hostermaster.dk
Det er selvfølgelige ikke godt det går udover den lille der sælger , med det ulovligt at sælge et DK domæne navn , ifølge danskdomænelovgivning Jeg kan se på siden finanskrisen.dk der ikke er det vilde indhold
jeg blev forvirret over sidste tråd forskellige svar og ringet til dk-hostmaster.dk