Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spændende domæne sælges: finanskrise.dk

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

Mikael christiansen:

MortenGN:

Hej

Jeg prøver lige at undersøge om det lige ulovligt, for så er det selvfølgelig ikke tilsalg.

Den sidste sag med orango.dk

Viser tydeligt at der skal være indhold på siden , kan se du har en anden denne er lovlige at sælge der er indehold på , du sælger en hjemmeside med indeholde , altså ikke et domæne med en sexshop http://www.amino.dk/forums/t/73214.aspx

En god fidus kunne være at lave lidt indehold på siden og sælge en hjemmeside og ikke et domæne .Smile

Der har da også været indhold på Orango.dk - det kan du da ikke påstå der ikke er? At det så ikke er blevet opdateret er noget andet!

Betegnes en e-mail som indhold? Man kan jo sagtens have et domæne uden "indhold" (indhold har jo sådan set ikke noget med domænet at gøre), men modtage 200 mails om dagen.

Mener du så, at der ikke er indhold på, og derved belæg for, at man kan fratage det fra personen der bruger det?

Derfor fik firmaet overdraget domænet forstår jeg på dk-hostermaster.dk ringet til dem og fik en forklaring , og det er fordi det er videre salg af domæner

notits af fra sagen indefra news.dk

Derudover tilbød de 500 kr. for domænet, et tilbud Veileborg afslog som for lidt, hvorfor de mener, Veileborg var klar til at sælge, men til en anden pris. På den baggrund peger de på, at ejerskab af et domænenavn kun med videresalg for øje er ulovligt

http://newz.dk/mister-domaene-efter-9-aar-til-nystiftet-firma

oveni var der ikke det vilde på hjemmesiden som heller ikke hjælper ham i denne sag

Jeg blev forvirret over sidste tråd over forskellige svar så jeg ringet til dk-hostmaster.dk  og fik en forklaring  

Anbefaler du laver lidt indhold på siden som du har lavet på det andet domæne du har til salg i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/73214.aspx så er det en hjemmeside du sælger ikke et domæne Smile

At Anmelde store som små , så er der ingen tvivl at ingen opretholder et domæne med videre salg for øjet , jeg går ind for man kan købe sine domæne igennem webhosting site hvor der ikke tjenes de stor gevinster på at købe et eller flere domæner så det er principsag for mig og sikkert også andre vidste vi ønsker at domæner kun skal koste 45 kr. og ikke en kr. mereSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:11

Mikael christiansen:

maelstrom:

Mikael christiansen:

Det er domæneklagenævnet desværre ligeglad med vidste de kan bevise du sætter det til salg , denne sag vil de nok også kigge på det et oplagt tidspunkt at sælge dette domæne på , og du står i særlig grad derfor dårligt da der finanskrise lige nu og derved vil jeg tro du vil tabe domænet vidste dette opdages

I denne sag har er der gået 9 år , hvor en sagde nej tak over mail 500 kr. med var villige til sælge til højere pris det er ikke tilladte at opretholde et domæne med videre salg og de vil sikkert også kigge på hvad der har været på siden i deres bevisførelse og med hvad du skriver ser det ud til der ikke er noget på nuværende side

Jeg vil gøre alt for stoppe domæne hajer , vidste de små ikke stoppes kan ej vi stoppe de store der opkøber massevis domæner

vidste du er tvivl ring til www.dk-hostermaster.dk 

Det er selvfølgelige ikke godt det går udover den lille der sælger , med det ulovligt at sælge et DK domæne navn , ifølge danskdomænelovgivning

Jeg kan se på siden finanskrisen.dk der ikke er det vilde indhold

jeg blev forvirret over sidste tråd forskellige svar og ringet til dk-hostmaster.dk

Han sælger et projekt som blev påbegyndt og altså ikke blot domænenavnet. Det er fuldt lovligt! Der er intet at komme efter i den her sammenhæng.

Finanskrisen.dk er der ikke indhold på kun

Google AdSense  på og 2 links til der lån og l easy lån og omkring 10 linjer tekst ialt .

Tager du pis på mig? Der er da indhold samt CMS opsat system på domænet.

http://finanskrisen.dk/?p=58 for bare at nævne en artikel.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Er jeg den eneste, der synes at den der Orango sag efterhånden kan bruges til alt? Altså man ønsker at sælge et domæne, ingen pris er nævnt dvs det er muligt at byde 49 kr og så har sælger intet tjent, er vel noget alle kommer i før eller senere hen, og derfra til at blive betragtet som domænehaj med fortjeneste for øje, der er godt nok langt.

Stop nu med at stemple folk som forbrydere, bare fordi der har været en sag med Orango, som har meget lidt til fælles med det nævnte domæne!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 14:28

Er jeg den eneste der får ondt i hovedet af at læse indlæg fra "Mikael christiansen"?

Han er jo helt skidt kørende. Manden linker til "dk-hostermaster.dk" og nu har han fået samtalen drejet over på et helt tredje domæne pga. hans konstante stavefejl.

Der er stor forskel på finanskrise.dk og finanskrisen.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:42

Undskylder meget jeg skrev forkert , mener selvfølgelige finanskrise.dk , med en lille stavefejl ødelægger ikke en debat , folk ved godt hvad man mener , om man skriver finanskrisen.dk eller finanskrise.dkSmile

god debat med feedback , om emmet er altid dejligt , bare ikke stavefejl der ikke ødelægger hvad man mener , for så kan debatten blive meget , meget lang om en lille stavefejl der ikke ødelægger mening i hvad man mener

Lidt indhold på siden så ryger han ikke ind i en domæne sagSmile

Han kan tage mod et råd eller ej jeg ringet ind til https://www.dk-hostmaster.dk/ og fik en forklaring

ja selvfølgelig kan godt være han ville sælge til 45 kr ,og  så er der ingen fortjeneste Smile og så er det også lovligt lige vel hvad.

Hvad jeg skrev var ment som et rådSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 14:46

Hvordan hører de to sager sammen, hvis det kun er det ene domæne som er til salg?

Det er ikke ulovligt at have en "tynd" hjemmeside.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:49

Nej.

Og det eneste der kommer ud af al den virvar er, at folk finder andre steder at tilbyde deres domæner, hvilket kan være ærgeligt, da ønsket om at sælge i princippet ligeså godt kunne udmønte sig i et samarbejde.

Man skal passe på der ikke går jura i alt.

Finanskrise.dk kunne glimrende udvikles til et brugerstyret community med blogs til stor glæde for mange også dem der har behov for at komme af med lidt "luft" i forhold til de udfordringer de er stødt på som følge af krisen.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:31

Uden at være sikker på det så mener jeg at der står i betænkningen til loven om domæner at der ikke er noget til hindring for at opnå et vederlag for et domæne når bare det ikke er købt/hamstert med videresalg for øje og er rimeligt

HVis nogen af jer havde magtet at læse Orango afgørelsen igennem ville i opdage i klagenævnet på ingen måde tager stilling til spørgsmålet og han må tage penge for det.

Det som klagenævnet vurderer ud fra er om domænet vil have en større værdi for en anden, i det her tilfælde en virksomhed som har navnet som registreret varemærke. Hvis ejeren af Orangu havde gjort indsigelse imod det varemæreregistrering ville han være stillet langt bedre.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)