Design og brugervenlighed er jeg meget enig i er rigtig fint. Og formuleringerne as well.
Du nævner selv at det skal være uden for meget spræl. Det lykkes 95 procent synes jeg, men den animerede 'ting' (loftsplade?) synes jeg ødelægger dette - og udseendet generelt. Jeg kan ikke umiddelbart komme på andre hjemmesider der i 2009 bruger sådanne animationer. Minder mig om noget 5-8 gammelt noget. Undskyld. Derudover kører animationen ikke særlig smooth. Den ville jeg personligt droppe.
Synes derudover der bør laves et eller andet ved teksten i midten "Når komfort er... Alt muligt". Som det står nu ligner det meget dårligt formuleret tekst ind til man finder ud af at den skifter til noget andet. Først der går det op for mig at det er alt muligt. Jeg ville foretrække at du skrev:
Når komfort er
...skandinavisk design kombineret med lang holdbarhed
Skandinavisk ska ikke starte med stort 's' da det jo skal hænge sammen i én sætning. men synes det skal adskilles grafisk på en eller anden måde (bokse, linjeskift, andet) så man bliver klar over det kan være alt muligt og der kommer mere.
Dine nationalitetsflag oppe i hjørnet virker ikke. stadig dansk tekst - ved du sikkert godt.
Det var bare lige et par meget hurtige inputs. Kun småting. Synes det er en rigtig fin, neutral og professionel side. Jeg ser den btw som bruger og har ikke selv forstand på hverken design eller programmering.
Vh. Søren