Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg overtage domænet?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt man ikke kan tage trademark på et navn, derfor skrev jeg ikke trademark.

Prøv at læs svarene, hvis du kan få noget positivt udaf dem, så er det nok bare mig den er gal med. :)

Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 09:36

Fashion-Seller:

Lidtsporgsmål:

Lige en lille side  bemærkning. Hvis du kigger på tråden, så vil du se hvor mange, som er dybt uenige med dig, og som kalder det forsøg på tyveri eller franarre andre noget. Måske du skulle overveje om det er os alle, som er sure og har en dårlig tone, eller om du bare er gået for langt med dine ideer, og vælger at læse alt negativt, fordi du ik fik ret og opbakning...

Jeg skriver bare det kunne være formuleret på en bedre måde, det er vel ikke for meget at forlange? Jeg spørger om jeres mening, den fik jeg, og det er jeg glad for :)

Men lad os nu bare lukke den her, ikke noget jeg vil bruge min tid på.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:41

Lidtsporgsmål:

Jeg ved godt man ikke kan tage trademark på et navn, derfor skrev jeg ikke trademark.

Hvis det ik er trademark/varemærke man tager, hva tager man så? Patent er på opfindelser og ofte fysiske ting, så det er vel ik det du vil have?

Lidtsporgsmål:

Prøv at læs svarene, hvis du kan få noget positivt udaf dem, så er det nok bare mig den er gal med. :)

Du spurgte om folks mening! Du fik et direkte ærligt svar fra undertegnede... At du så ik kan lide svaret, ig havde forventet sympati eller opbakning, er jo en helt anden ting...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lidtsporgsmål:
Jeg går ud fra at trademark og patent er det samme, da jeg ellers ikke ved hvad du mener.

Nej, varemærkebeskyttelse (trademark) og patenter er to helt forskellige ting! Ophavsret er en anden ting. Og reglerne for domæner en helt femte.

Med en varemærkebeskyttelse står du lidt bedre i forhold til en domænesag, men det er i sig selv ingen garanti for, at du kan kræve at overtage et domæne der indeholder dette varemærke. Der er mange andre forhold der spiller ind.

Jeg kan ikke helt forstå, at du undrer dig over den modstand du oplever her mod at du ønsker at fratage andre folk deres domæne. Som du kan se i pressen er der en generel folkelig forargelse mod den slags. Du skal derfor være indstillet på, at du vil blive kritiseret endnu mere hvis du fortsætter din kamp.

Dermed ikke være sagt at du ikke skal kæmpe videre - du skal bare ikke forvente at der er ret mange der vil have forståelse eller sympati for det. Og du må derfor forvente en masse negative skriverier om dig, hvis du fortsætter. Ligeså vel at du har ret til at kæmpe for din sag, så har folk ret til at kritisere det.

Spørgsmålet er så om det vil gavne din forretning på sigt at starte op med en så massiv kritik. Det kan kun du selv svare på :)

Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 09:55

Fashion-Seller:

Lidtsporgsmål:

Hvis det ik er trademark/varemærke man tager, hva tager man så? Patent er på opfindelser og ofte fysiske ting, så det er vel ik det du vil have?

Lidtsporgsmål:

Du spurgte om folks mening! Du fik et direkte ærligt svar fra undertegnede... At du så ik kan lide svaret, ig havde forventet sympati eller opbakning, er jo en helt anden ting...

Jaja, det er fint :)

Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 10:00

Mikkel deMib Svendsen:

Lidtsporgsmål:
Jeg går ud fra at trademark og patent er det samme, da jeg ellers ikke ved hvad du mener.

Nej, varemærkebeskyttelse (trademark) og patenter er to helt forskellige ting! Ophavsret er en anden ting. Og reglerne for domæner en helt femte.

Med en varemærkebeskyttelse står du lidt bedre i forhold til en domænesag, men det er i sig selv ingen garanti for, at du kan kræve at overtage et domæne der indeholder dette varemærke. Der er mange andre forhold der spiller ind.

Jeg kan ikke helt forstå, at du undrer dig over den modstand du oplever her mod at du ønsker at fratage andre folk deres domæne. Som du kan se i pressen er der en generel folkelig forargelse mod den slags. Du skal derfor være indstillet på, at du vil blive kritiseret endnu mere hvis du fortsætter din kamp.

Dermed ikke være sagt at du ikke skal kæmpe videre - du skal bare ikke forvente at der er ret mange der vil have forståelse eller sympati for det. Og du må derfor forvente en masse negative skriverier om dig, hvis du fortsætter. Ligeså vel at du har ret til at kæmpe for din sag, så har folk ret til at kritisere det.

Spørgsmålet er så om det vil gavne din forretning på sigt at starte op med en så massiv kritik. Det kan kun du selv svare på :)

Det er et positivt svar efter min mening. Det er rigtig Amino ånd Yes

Tak for det gode svar.

Lige for at kommentere det, så undrer jeg mig ikke over modstanden, jeg synes folks meninger er helt iorden. Jeg kunne bare godt tænke mig flere svar i stil med dit.

Men som også sagt tidligere jeg ønskede blot den gængse mening omkring det emne. Jeg er ikke særlig meget i internetverden, så ved ikke hvordan det forholder sig omkring sådan noget. Men jeg vil da på ingen måde kæmpe videre, når holdningen er sådan. Jeg havde ikke set det fra det synspunkt, det er selvfølgelig min fejl, men I har helt ret. Jeg har nu registreret X-ApS.dk.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)