Hej, VI har haft en børnetøjsbutik i 6 år og længe gået med drømmen om at producere vores eget mærke undertøj. Det skal være af ganske almindeligt bomuld uden for meget mønster/farver og eneste krav er øko-tex mærke. Vi har ingen erfaring med produktion eller design, men ved præcist hvordan det skal se ud -- hvordan formidler man det så videre til en producent og hvor finder man sådan en? Producenten må ikke ligge i østen, da vi skal kunne rejse derned hvis det er nødvendigt uden de store omkostninger. Vi har også andre agenturer, hvor vi ikke selv producerer så det ville ikke være den store omkostning af se hvordan markedet reagere.
|
Jeg er partner i en vietnamesisk virksomhed som bland andet producerer tøj til børn. Jeg er forståelig overfor Jeres behov for at være tæt på produktionen men vi kan tilbyde jer en meget billigere løsning. Vi er 3 partnere i virksomheden hvoraf jeg er i Danmark og de 2 andre i Vietnam. Den ene er dansk vietnameser og kan tale både flydende dansk og vietnamesisk. Vi har med stor succes produceret for danske virksomheder og jeg er sikker på at vi kunne finde frem til en løsning der passer jeres koncept og som både giver jer kvalitet, konkurrencemæssige fordele og ikke mindst produktionssikkerhed.
Se mere på www.quadvn.com