Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af børneundertøj - Hvordan? Hvorhenne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

VI har haft en børnetøjsbutik i 6 år og længe gået med drømmen om at producere vores eget mærke undertøj.

Det skal være af ganske almindeligt bomuld uden for meget mønster/farver og eneste krav er øko-tex mærke.

Vi har ingen erfaring med produktion eller design, men ved præcist hvordan det skal se ud -- hvordan formidler man det så videre til en producent og hvor finder man sådan en?

Producenten må ikke ligge i østen, da vi skal kunne rejse derned hvis det er nødvendigt uden de store omkostninger.

Vi har også andre agenturer, hvor vi ikke selv producerer så det ville ikke være den store omkostning af se hvordan markedet reagere.

Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:16

Jeg er partner i en vietnamesisk virksomhed som bland andet producerer tøj til børn. Jeg er forståelig overfor Jeres behov for at være tæt på produktionen men vi kan tilbyde jer en meget billigere løsning. Vi er 3 partnere i virksomheden hvoraf jeg er i Danmark og de 2 andre i Vietnam. Den ene er dansk vietnameser og kan tale både flydende dansk og vietnamesisk. Vi har med stor succes produceret for danske virksomheder og jeg er sikker på at vi kunne finde frem til en løsning der passer jeres koncept og som både giver jer kvalitet, konkurrencemæssige fordele og ikke mindst produktionssikkerhed.

Se mere på www.quadvn.com

Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:43

Hej - producere i kun tøj (er interesseret i smykkeproduktion?

Mvh. Sofie

Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:02

Hej Sofie,

Beklager mit sene svar. Det afhænger af typen af smykker. Hvis du har nogle specifikke smykker i tankerne så send nogle billeder til mig på info@quadvn.com

Mvh. Claus

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:52

Hej Morten

Interessant Marked, jeg producerer allerede børnetøj for et par andre impotører, og har kontakt til forskellige farbrikker her i Thailand.

Det er utroligt svært at komme vidre, hvis det er en omgang blind fægtning, men ved i hvad i gerne vil, har forståelse af klæde kompositionen, vævning og behandligs, så er opgaven til at håndterer, producenter med Øko markning kan findes.

Det er børne tøj i vil arbejde med, hvis i senere kommer op med ideer om sutter eller andre ting som skal med, så bliver det relevant engang. Men først og afgørende del er at få jeres collektion produceret.

Fleece.dk flyttede deres produktion hertil for at undgå problemer med produktion, i de sidste fire år har jeg ikke haft en eneste klage, Thailand er ikke billigst men leverer kvalitet. VIl produktion i Thailand være interessant kan i kontakte mig!

Hilsen Michael

email mcj@loxinfo.co.th

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 18:50

Hej Morten.

Er du stadig paa udkig efter en produktion og jeg kan muligvis hjaelpe dig.

Jeg har produceret de sidste 10 aar paa Mauritius for primaert danske designere og nu udviddet produktion til Madagaskar, som er pris maessigt meget konkurrence dygtigt.

Hvis du sender mig dit oplaeg paa mikkel@intnet.mu og vi tager den der fra.

Med venlig hilsen,

Mikkel Westh

http://www.mwcreation.net

Fra 3500
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:10

Hej Morten,

Hvis I har brug for hjælp til at formidle Jeres ideer videre, så er i velkomne til at kontakte mig, mht. produktionsdokumentation. (detalje- og arbejdstegninger, måleskemaer mv.) Er færdig som designsteknolog her til sommer med produktion- og kontruktion som speciale, og netop med det for øje at lave børne- og ungdomstøj. Jeg nyder at have noget "virkeligt" at arbejde med, og har faktisk en lang selvstudie-periode her i januar til netop den slags (ulønnede) opgaver, og jeg er dygtig. Desuden vil det være rart at have en i baghånden, når der skal kommenteres på prøver og deslige. Bor i nordsjælland/ storkøbenhavn, men har bil, hvis jeg skulle komme en smut forbi. (- og den kan godt køre eget langt.) Det er bare tit nemmere at tegne og fortælle ansigt til ansigt.

atb(at)privat.dk/ tlf. 20 75 39 09

mvh.

Anya

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)