Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste sted at købe .com domæner?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har nogle forskellige mindre og størrer projekter som jeg med tiden gerne vil arbejde på, og realisere, og dertil skal jeg bruge en håndfuld .com domæner.. Nogle af dem bliver i hvert fald aktuelle i løbet af det kommende år, så vil gerne sikre mig domænerne nu.

Men hvor er det bedst/billigst at købe .com og .net domæner?

Pt har jeg et almindeligt linux webhotel hos Surftown, men synes det bliver en smule pebret at give 200,- pr domæne.. Hvis jeg fx skal bruge 5.. Nogle af dem vil sikkert blive brugt på mit eksisterende webhotel, men indtil videre vil jeg bare sikre mig rettighederne over domæne navnene.

Nogle gode forslag/erfaringer med dette?

Mange hilsner Anja

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:59

jeg vil mene dette er  http://www.webhosting.dk/ j billigste dansk sted er jeg køber alle mine domæner der , dk , com mv

Et com domæne koster der 48 kr.jeg tror ingen andre danske steder kan tilbyde samme pris

Endvidere koster et DK domæne 43 kr der.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 15:24

Hej Mikael,

Tak for tippet, det er da betyleligt billigere end Surftown, så klart værd at overveje! Og deres hostingpriser ser også rimelige ud når/hvis det bliver aktuelt..

Mange hilsner Anja

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:29
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hej

Jeg kan også varmt anbefale www.one.com Jeg synes, at de har god service, og så koster det kun ca. 10 kr. om måneden for den lille pakke - og den lille pakke er mere en tilstrækkelig stor for langt de fleste site. Fordelen er, at de også har rigtig fin service: du kan kontakte dem online 24/7 og også skrive en mail til dem, som de svarer på inden for et døgn.

Mvh.

Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hi,

I used  www.hostindia.net a couple of times. Costs 48 dkk and works out fine.

Regards,

Anoop

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:34

Jeg ville vælge Unoeuro der koster de kun 89,- incl. DNS styring i 1 år.

Så kan du også lave 301 redirect på dem indtil de skal benyttes, og få lidt glæde af dem indtil da,  også senere upgrade dem med wehosting for kun 1 euro om måneden...:)

Du kan også tilknytte flere domæner til samme webhotel uden beregning hvis dette ønskes.

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:23

Hej

Jeg bruger selv www.intergate.dk og www.unitspeed.dk til mine domæner og webhoteller.

Jeg har selv brugt disse 2 rigtig længe og har været yderst tilfreds med service osv.

Du kan se om du evt kan bruge dem.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 17:27

Kasper Christiansen:

Hej

Jeg kan også varmt anbefale www.one.com Jeg synes, at de har god service, og så koster det kun ca. 10 kr. om måneden for den lille pakke - og den lille pakke er mere en tilstrækkelig stor for langt de fleste site. Fordelen er, at de også har rigtig fin service: du kan kontakte dem online 24/7 og også skrive en mail til dem, som de svarer på inden for et døgn.

Mvh.

Hvor får har Kasper fået to stjerner for dette indlæg? - Det kan godt være der ikke lige bliver forslået en desideret pris, men anbefalninger er vel fin nok, og da ikke til -karma? Huh?

Anyways, tak for forslaget Kasper, prisen er egentlig fair nok, men kræver de ikke samtidig oprettelse af webhotel?

@ Anoop - Thanks for your suggestion, I'll check that out!

@ Koludabyg - Det lyder faktisk som en rigtig god mulighed - kan bestemt bruge redirect inden det bliver aktuelt med hosting mv., og gode priser de har sig..

Huha, der er meget at vælge imellem i domænejunglenConfused

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 17:29

it-dk:

Hej

Jeg bruger selv www.intergate.dk og www.unitspeed.dk til mine domæner og webhoteller.

Jeg har selv brugt disse 2 rigtig længe og har været yderst tilfreds med service osv.

Du kan se om du evt kan bruge dem.

Det ser også godt ud, tak for forslaget! Det er fedt at få anbefalinger som andre har haft gode erfaringer med Yes

/Anja

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:33

Jeg formoder ikke de .com domæner du vil have, skal være målrettet mod danskere. Mit råd er hertil at du skal købe dit host hos et land som er engelsk-sproget af hensyn til SEO :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)