Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste sted at købe .com domæner?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Patrick Olsen:

Jeg formoder ikke de .com domæner du vil have, skal være målrettet mod danskere. Mit råd er hertil at du skal købe dit host hos et land som er engelsk-sproget af hensyn til SEO :)

Nej det er målrettet mod internationalt brug, så alt vil være på engelsk. Den havde jeg ikke lige overvejet, rigtig godt du lige fik nævnt det Yes da det helts skal være så SEO-venligt som muligt! :)

PS. Jeg er vist løbet tør for karma-stjerner StarHuh?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:45

Det var så lidt. Tjek markederne ud i England og USA :) - Vær dog opmærksom på.. Jo større landet er - Jo flere konkurrenter har du ;)

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 19:10

GoDaddy.com er verdens største registrant af .com domæner.

Frem til mandag aften har de et tilbud, hvor du kan registrere .com domæner for blot $4 per styk (ca. 20 kr). Normalprisen er $10.69, hvilket også er den pris, du skal betale for at fornye domænet om et år - med mindre du finder et godt tilbud til den tid.

Deres hosting ydelser er der delte mening om, men jeg har kun gode erfaringer med deres domæne registrering.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 19:48

Moniker.com FTW

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:44

Hej igen Anja

Hos www.one.com køber du både domæne og hosting samtidig. De giver som sagt en rigtig god service, og så er priserne helt i orden, for det koster ikke mere end ca. 350 kr. pr år at have domænet. Jeg har i hvert fald brugt one.com i en lang række tilfælde, og aldrig haft problemer: de svarer hurtigt på ens mails, og jeg har aldrig oplevet at deres server var nede på nogle af mine domæner. De understøtter samtidig de mest brugte sprog og databaser.

For de 350 kroner får du 3 GB plads. Det er faktisk nok til langt de fleste domæner, for det gælder jo om, at de ikke bliver for tunge. Selv de tungeste af de sites, jeg selv har fået hostet hos dem har vejet langt under de 3GB.

En anden fordel hos dem er, at de ikke blot sælger .com og .dk domæner, men har en lang række af domænenavne.

Har du kun brug for selve domænet (og ikke et webhotel) kan jeg anbefale www.speednames.com, men du får mere for pengene hos one.com, sådet må få førsteprioritet i min anbefaling.

Mvh.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 23:10

@ Patrick - Ja det er hård konkurrence derude! God idé at lave en grundig research af markedet før jeg kaster mig ud i noget.. Projekterne er stadig på idéudviklings stadiet, så der er tid til at få et ordentligt overblik inden start.. og jeg ved hvilket forum jeg skal henvende mig til hvis jeg får brug for sparring og feedback ;) Thumbs up, Amino!

@ Christian - Tak for tippet, det må siges at være et godt tilbud. Ved du om de også har tilknyttet redirect? Men betrykkende at det er en stor registrant.. Har du også benyttet dig af deres hosting?

@ Tony - Tak Yes

@ Ja der er også klart fordele ved one.. men umiddelbart mest ved samtidig oprettelse af webhotel, som jeg ikke pt har brug for. Tak for tippet om speednames!

Det vigtigste nu er egentlig billig registrering og mulighed for redirect.. Og umiddelbart ser GoDaddy.com ud til at være en god løsning. Hvis det viser sig at et andet sted er bedre til hosting kan man vel hurtigt overføre domænet...Huh?

Tak for alle jeres gode foreslag og råd!! Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:41

Alt efter hvor mange domæner der er tale om, og hvad du har brug for, vil jeg foreslå at du samler dine domæner hos en host, i stedet for at have et webhotel for hvert domæne - det er ofte noget billigere. Til blot at registrere domæner, bruger jeg selv NameCheap, hvor du betaler ~50 kroner ($9,69) per domæne. Kan kun anbefale dem, har selv en god portion .com, net, org og info domæner igennem dem, og har sparet mange penge allerede (før brugte jeg GratisDNS hvor man giver 100 kroner per domæne). Til DNS bruger jeg så GratisDNS, og mht. hosting har jeg selv en dedikeret server. Men som sagt så vil jeg foreslå dig at samle dine domæner hos en webhost, det behøver ikke nødvendigvis være en dedikeret webhost, men kan blot være et reseller webhotel eller lignende, som tilbyder dig at have flere forskellige domæner og hjemmesider placeret.

Held og lykke med projektet.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 08:26

Anjah:

Anyways, tak for forslaget Kasper, prisen er egentlig fair nok, men kræver de ikke samtidig oprettelse af webhotel?

Nej, hos UnoEuro kan du også blot bestille domæner til DNS hosting (inkl URL 301 viderestilling), dvs. uden webhotel.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:50

Jeg er ved at færdiggøre mit domænesetup og kan derfor tilbyde .com m.m. for 75 kr incl. moms.

Hosting kan man få 10 GB for 100 kr pr måned incl. en hulens bunke trafik.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)