Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side ikke længere indekseret på Google

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Thomsen:
Men det vil således også betyde, at man ser forskelligt indhold afhængigt af, hvilket center man er koblet op til. Det er da lidt bemærkelsesværdigt.

Jeg får også helt forskellige "gode råd" og svar alt efter hvem jeg får fat i når jeg f.eks. ringer til SKAT. Det synes jeg er endnu mere underligt men ikke desto mindre fakta :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 23:41

Frank Hellerup Madsen:

Rasmus Thomsen:

Det lyder som en rimelig forklaring. Tak for det. Men det vil således også betyde, at man ser forskelligt indhold afhængigt af, hvilket center man er koblet op til. Det er da lidt bemærkelsesværdigt.

Hej Rasmus,

Det sker ganske tit. Du kan sagtens komme ud for at tale i telefon med nogen et andet sted i landet, der har andre resultater på en given søgning, fordi de er havnet på et andet datacenter.

Der kan man bare se. Jeg taler ikke så tit i telefon med folk omkring søgeresultater. Smile

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 23:43

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg får også helt forskellige "gode råd" og svar alt efter hvem jeg får fat i når jeg f.eks. ringer til SKAT. Det synes jeg er endnu mere underligt men ikke desto mindre fakta :)

Google burde vide bedre. Smile

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:48

Kim Vinberg:

TIlføj siden til google igen, så kommer den frem på søgninger om nogle dage.

Sikkert bare en fejl, jeg har aldrig oplevet nogle af mine sider er blevet fjernet igen.

http://www.google.com/addurl/

Hos seriøse søgemaskiner skal man ikke tilmelde sig... dem skal man crawles af...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:52

Emil Blücher:

Kim Vinberg:

TIlføj siden til google igen, så kommer den frem på søgninger om nogle dage.

Sikkert bare en fejl, jeg har aldrig oplevet nogle af mine sider er blevet fjernet igen.

http://www.google.com/addurl/

Hos seriøse søgemaskiner skal man ikke tilmelde sig... dem skal man crawles af...

Yes, men jeg har overvejet at ringe til Google og spørge om de vil tilmeldes mit nye linkkatalog, jeg har nemlig ikke en crawler Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)