Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis 2 sider med samme pagerank linker til hinanden, giver det så nogle ændring i pagerank?
Så vidt jeg husker, giver den ene side noget af sin pagerank til den anden side og omvendt.

Resultat: ingen ændring i pagerank

Er det helt skævt? :-)
Der er tale om interne sider, og prøver at finde ud af om det er vigtigt at lave en masse interne links på tværs af ens undersider på en webside.
Eller om det er ligegyldigt, hvis f.eks. ens forside i forvejen linker til alle undersiderne.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:47

macodox:

Hvis 2 sider med samme pagerank linker til hinanden, giver det så nogle ændring i pagerank?
Så vidt jeg husker, giver den ene side noget af sin pagerank til den anden side og omvendt.

Resultat: ingen ændring i pagerank

Er det helt skævt? :-)
Der er tale om interne sider, og prøver at finde ud af om det er vigtigt at lave en masse interne links på tværs af ens undersider på en webside.
Eller om det er ligegyldigt, hvis f.eks. ens forside i forvejen linker til alle undersiderne.

Pagerank er kun en indikation - ikke en rankingfaktor. At en side linker til en anden, som så linker tilbage giver ikke meget effekt. Og ja - interne links er MEGET vigtige!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 22:40

Det er meget god linkjuice at hente ved at linke fra undersider med en god pagerank til forsiden. 

Dette vil jeg klart anbefale Jer at bruge tid og kræfter på da det er "nemme" links i får. 

Kristian Ole Rørbye

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)