Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videokursus i at få lavet en hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Efter at have læst utallige tråde herinde omkring webdesign og priser på hjemmesider, har jeg nu lavet et lynkursus i "bestilling af hjemmesider", som jeg har postet herunder. Videoen er lavet med baggrund fra mine egne erfaringer med kunder, samt inputs fra andre webdesignere.

Jeg håber med denne video at kunne hjælpe mange af jer "ikke tekniske" med hvad I selv aktivt kan gøre, for at få et godt hjemmesideprodukt.

Jeg beklager den dårlige lydkvalitet og min lidt rodede stemmeføring.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:09

Et godt indlæg, det fortæller godt hvad en webdesigner skal betragtes som og hvad kunden skal gøre af overvejelser før valg af webmand, og før de kontakter webmanden.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:17

Godt budskab, i like :)

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:20

Tak for feedback. Jeg håber i hvert fald, at det kan hjælpe nogen, til at spare både tid og penge :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06

Rigtig godt initiativ og indlæg Rasmus Yes

Det bekræfter mig i hvert fald i at jeg må være på rette spor pt. Jeg har fundet frem til vedkommende der skal lave min fremtidige webshop, men da jeg netop ikke forventer at folk kan læse mine tanker (og jeg har nogle meget faste og bestemte idéer om hvad jeg vil have), sidder jeg derfor pt. selv og laver et design udkast ned til mindste pixel i Photoshop, samt bygger på en kravsspecifikation løbende.

I første omgang var jeg lidt nervøs for om det måske ville fornærme en webdesigner med denne fremgangsmåde (idet vedkommende kunne risikere at tolke det som om jeg ikke stolede på deres kreative evner), men synes indtil videre at det er en rigtig god fremgangsmåde. Det tager mig selvfølgelig lidt tid, men til gengæld vil det helt sikkert give mig ro i sjælen når siden skal laves og det vil også betyde at webdesigneren ikke skal sidde og prøve og gætte sig frem til hvad det er jeg ønsker, hvilket også må lette hans arbejde en del.

Så jeg kan så absolut anbefale de råd Rasmus kommer med i indlægget foroven.

~ Amaris

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:10

Tak for feedback Amaris.

Og god weekend :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:42

Forresten så er videoen meget lav og lydkvaliteten dårlig. Det beklager jeg og jeg kan forsikre jer om, at en ny mikrofon står øverst på min ønskeseddel til jul Smile

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:15

Hej Rasmus

Rigtig fin guide! Synes du kommer ind på nogle gode punkter!

Jeg synes kvaliteten på selve video'en er fin. Dog måtte jeg skrue helt op lyden for at høre noget.

Jeg synes at 2.del var den bedste, på den måde du snakkede. Det var mere frit! Stick out tongue

Måske skulle lave en decideret podcast hjemmeside?

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:24

Hej Kevin

Tak for din feedback :)

Kevin:
Måske skulle lave en decideret podcast hjemmeside?

Jeg har lavet rigtig mange videoguides på joomlatutorials.dk og tror jeg holder mig til det indtil videre. Men tak for opfordingen :)

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:09

Hej Rasmus

Fin video du har lavet! Det kan dels fungere som et generelt redskab for folk, der gerne vil have mere viden om processen ved et webdesign og så kan du bruge den til at sende den direkte til dine kunder for måske at gøre arbejdsprocessen lettere i forbindelse med webdesignet. Har du en samlet oversigt over hvilke videoer om hjemmesider, du har lavet?

Mvh.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)