Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videokursus i at få lavet en hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Rigtig gode videoer. Det betyder ikke noget, at selve produktionen er ikke er den skarpeste, for dit budskab er det helt rigtige og helt nede på jorden, hvor vi alle kan være med. Jeg kender som "webtrold" alle dine tanker, og også de evt. misforståelser der kan opstå i kontakten mellem kunde og webtrold. Her er dine videoer rigtig fine, og de har inspireret mig til selv at tage fat i min egen side, hvor jeg vist må prøve at forklare det du her har gjort - for osgå at optimere min kontakt med kunderne. 1000 tak :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:56

Tak for den positive kritik. Godt at høre, at det kan bruges til noget.

@ Kasper: Jeg har lavet en lang række tutorials, men de fleste af disse knytter sig til brugen af Joomla CMS, og er derfor kun brugbare, hvis du ønsker at benytte denne applikation. Du kan se nogle af dem her: http://www.joomlatutorials.dk/joomla-startguide/

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:02

Tak for hurtigt svar Rasmus

Det ser ud til at være nogle fine tutorials, du har fået stablet på benene. Og Joomla er jo et rigtig godt redskab til at lave hjemmesider i, fordi det kan så utroligt meget. Godt initiativ!

Mvh.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:02

tak tak :)

I er selvfølgelig alle velkomne med at komme til inputs til hvad min næste video skal omhandle. Jeg har lige købt ny mikrofon, så det skulle forhåbentligt hjælpe lidt på det hele!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)