Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på firma site ... Hjælp !

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Netha.

Hvis du ikke er single og søgende, så anbefaler jeg at du sletter al personlig oplysning der vedrør dit privat liv, da dette ikke er interessant for en købsinteresseret kunde.

Du er 19 år, det er en købsinteresseret kunde ligeglad med, kan du jobbet eller ej – vil de viden noget om.

Jeg anbefaler også at du lægger mere vægt i ordet ”uddannet Webintegrator”, da mange af dine konkurrenter er selv lærte. Du signalerer tryghed og professionalisme ved brug af det.

Beskriv heller hvad du brænder for, på sådan en måde at det brænder igennem i dit budskab på profil siden, så du afdækker behovet for tryghed, kreativitet og tillid.

”Det var lidt relevante og urelevante facts omkring mig , men det jo også bedre end ingenting”.

Bedes slettes, da en købsinteresseret kunde ikke søger et havlt færdigt arbejde. Det der ikke er relvant for dig er slet ikke relavnt for en potentiel kunde.

Enten kan du dit arbejde til kundens fulde tilfredshed eller du kan ikke. Kundens verden er sort/hvid. Og selvfølgelig kan du dit arbejde, så dine tekster skal udstråle den selvsikkerhed du har inde i dig selv.

Hvad har denne tekst med kundens udbytte af din service ?

"Den menneskelige hjerne opnår aldrig igen sin oprindelige størrelse, når den først er blevet udvidet af en ny idé"

Intet, derfor ikke relevant.

Dit septup er flot og enkelt, så hold fast på det.

Held og lykke.

Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:17

Tak for de gode råd men vil lige understrege at teksten er ved at blive lavet om da den stammer fra da siden havde en anden funktion :)

Mvh. Netha Skov Splidsboel
www.miVision.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:28

Som Glenn Kibsgaard også påpeger, så mener jeg, at du bør skrive din profil-side mindre dating-agtigt. Opstil i stedet et CV - du kan se et eksempel her.

Det virker mere professionelt og så er det kort og præcist. Hvis kunderne ikke mener, at de har fået information nok, skal de nok kontakte dig, hvis du tilbyder et uforpligtende tilbud - og dine flotte referencer har vakt deres interesse.

Jeg synes, at der er meget spil på forsiden. Den lysegrønne linje under menuen skaber meget "støj" for mine øjne. Jeg ved ikke rigtigt, hvor jeg skal kigge hen ved første øjekast.

Men grundlæggende er siden meget overskuelig, og der er en god balance mellem tekst og billeder.

Held og lykke med siden.

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 03:13

Hej Netha.

Slet ikke dårligt, synes det ser rigtig godt ud. :-)

Vil dog lige give dig et råd med på vejen...

Din kode validerer ikke. Det er ikke søgemaskine-venligt og vil gøre, at du i nogle browsere kan opleve problemer med ting der skubber sig. Du kan checke om din side validerer på: http://validator.w3.org/ - Jeg fandt 83 fejl på forsiden.

Med venlig hilsen

Peter

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:37

Koden er også ved at være nogen år gammel så det er klart også noget der skal omprogrammeres :D

Mvh. Netha Skov Splidsboel
www.miVision.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)