Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på firma site ... Hjælp !

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer .

Nu har jeg de sidste prøvet at kommet frem til det "perfekte" design til min hjemmeside , og det har resulteret i en masse forskellige designs , indtil for et år siden hvor jeg fandt en farve kombination og grundstukturen i logoet .

Det jeg nu skal ha hjælp til er at forbedre dette design jeg er kommet frem til, da jeg er kørt lidt fast og står nu foran at ville starte så småt op som selvstændig . Og i kender vel alle dét at det er sværest at lave noget man selv er 100% tilfreds med til sig selv .

Jeg ved godt der f.eks. mangler en bedre tekst rundt omkring på siden og mit logo er jeg ved at finpudse men grundideen er der .

Men kom med noget feedback , da det jo er langt fra sikkert i tænker på samme måde som mig :)

En anden ting jeg gerne vil vide er: Hvad for noget info burde man kunne finde på sådan en side ?

Mvh. Netha Skov Splidsboel
www.miVision.dk

Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Skrevet kl. 18:11

www.miVision.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 18:49

Hej, syntes faktisk det ser pænt og overskueligt ud, med tiden når der kommer flere gode referencer ind syntes jeg ikke man bliver i tvivl om at i kan levere nogler gode kreative projekter.

nemt at navigere rundt i og med nogle gode features når man klikker på referencer.

bryder mig bestemt ikke om jeres forside URL http://www.mivision.dk/?p=1  ?

der mangler også lidt meta descriptions så i tager jer godt ud i google m.m.

all the best

Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Skrevet kl. 19:14

mange tak for den gode respons , urlen er heldigvis nem at ændre i .
Seo'en er jeg slet ikke nået til da jeg stadig ikke er kommet frem til mit primære søgeord , skal jo helst være til at konkurrere i samt være relevant . men det kommer nok .
lige nu fokusere jeg mest på design osv .

www.miVision.dk

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:26

Hej Netha

Jeg ville skynde mig at få noget mere tekst op på sitet, så det i højere grad er søgbart. Det er ikke meget med et par linier pr. side. Men ellers ser det da ok ud synes jeg.

Mvh.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:08

Syntes også det ser okay ud, syntes dog ikke teksten på bla. referencerne er så tydeligt, både pga. den lille fontstørrelse, men også pga. farvevalget til noget af teksten.

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:58

Jeg skulle måske lige uddybe det, jeg skrev tidligere... Desto mere tekst og desto mere brugerorienteret din tekst er, desto større chancer er der for at få folk ind på din side. Tænk på hvad folk ville skrive, hvis de søgte efter siden på Google. Selvom citatet på forsiden er fint, er det f.eks. ikke så rammende rent søgemæssigt, da folk jo ikke gerne skulle lokkes ind på siden via Google ved at skrive "Den menneskelige hjerne" eller "en ny ide".

Ellers kan jeg godt lide, hvis jeg kigger på selve designet, at det er tilpasset forskeklige skærmstærrelser ved at have den gennemgående linie i toppen.

Mvh.

Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Skrevet kl. 11:23

Kasper: Teksten og Seoen er jeg slet ik nået til endnu :) Lige nu er det mest designet og opbygningen der er i fokus .

www.miVision.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:36

En god nem siden , man let kan overskue Smile

Urler vil jeg kan bruge mivision.dk/kontakt og ikke bruge denne url mivision.dk/?p=6 viser du er webdesigner gode url giver flere besøgene på hjemmesiden

Teksten langt mere på siden

Lav en kontaktformularen på kontakt siden du er webdesigner vigtigt du viser store kundskaber indenfor webdesign og opbygning af hjemmeside og det ser også mere professionelt ud.

Vidste du har et CVR nummer sæt det på siden det får du sikkert også flere kunder på.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Skrevet kl. 11:48

Tak for svarene :) er i fuld gang med mange af tingene .
CVR nummer er også noget jeg arbejder på , så det kommer også :)

www.miVision.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)