Til en enkeltstående opgave, søger jeg en person til at gennemgå mine lønbilag, feriepenge etc. og sørge for at eventuelle rettelser bliver indberettet til Dataløn og hvem det ellers måtte vedrøre. Anledningen er, at jeg er i tvivl om jeg har lavet alt korrekt, iforbindelse med at et par medarbejdere er skiftet fra "ferie med løn" til at modtage timeløn med feripenge til Feriekonto. Desuden har jeg lavet én mindre fejl, nemlig at min medarbejdere har optjent feriepenge af deres løn i ferie. Det betød jo ikke det store, da de blot skulle have 1 % i ferietillæg, men nu skal det rettes. Desuden overvejer jeg, at skifte til Danløn pr- årsskiftet, men vil gerne have hjælp til at sikre, at alt er oprettet korrekt fra start. Det skal bemærkes, at jeg har en bogholder ansat, så det er ikke "bare" en bogholder jeg skal bruge, men én person der virkelig kender til løn og Dataløn. Send mig gerne et par ord pr. email eller PM og gerne en fornuftig timepris. |
Er der virkelig ingen med de komptencer? :-)