Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hardcore lønbogholder med kendskab til Datalan og evt. Danløn søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Til en enkeltstående opgave, søger jeg en person til at gennemgå mine lønbilag, feriepenge etc. og sørge for at eventuelle rettelser bliver indberettet til Dataløn og hvem det ellers måtte vedrøre.

Anledningen er, at jeg er i tvivl om jeg har lavet alt korrekt, iforbindelse med at et par medarbejdere er skiftet fra "ferie med løn" til at modtage timeløn med feripenge til Feriekonto.

Desuden har jeg lavet én mindre fejl, nemlig at min medarbejdere har optjent feriepenge af deres løn i ferie. Det betød jo ikke det store, da de blot skulle have 1 % i ferietillæg, men nu skal det rettes.

Desuden overvejer jeg, at skifte til Danløn pr- årsskiftet, men vil gerne have hjælp til at sikre, at alt er oprettet korrekt fra start.

Det skal bemærkes, at jeg har en bogholder ansat, så det er ikke "bare" en bogholder jeg skal bruge, men én person der virkelig kender til løn og Dataløn.
Jeg har iøvrigt kigget under freelancer, men der var ikke nogle der pralede med, at være løn eksperter :-)

Send mig gerne et par ord pr. email eller PM og gerne en fornuftig timepris.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen med de komptencer? :-)

Fra Vestjylland
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle vi da nok kunne se på..
Du kan evt. ringe mig op på 20908200

Mvh
Pernille

Bogholderi, Regnskab & Administration
http://www.secondaccount.dk

Fra Århus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Til en enkeltstående opgave, søger jeg en person til at gennemgå mine lønbilag, feriepenge etc. og sørge for at eventuelle rettelser bliver indberettet til Dataløn og hvem det ellers måtte vedrøre.

Anledningen er, at jeg er i tvivl om jeg har lavet alt korrekt, iforbindelse med at et par medarbejdere er skiftet fra "ferie med løn" til at modtage timeløn med feripenge til Feriekonto.

Desuden har jeg lavet én mindre fejl, nemlig at min medarbejdere har optjent feriepenge af deres løn i ferie. Det betød jo ikke det store, da de blot skulle have 1 % i ferietillæg, men nu skal det rettes.

Desuden overvejer jeg, at skifte til Danløn pr- årsskiftet, men vil gerne have hjælp til at sikre, at alt er oprettet korrekt fra start.

Det skal bemærkes, at jeg har en bogholder ansat, så det er ikke "bare" en bogholder jeg skal bruge, men én person der virkelig kender til løn og Dataløn.
Jeg har iøvrigt kigget under freelancer, men der var ikke nogle der pralede med, at være løn eksperter :-)

Send mig gerne et par ord pr. email eller PM og gerne en fornuftig timepris.

Allan.:

Til en enkeltstående opgave, søger jeg en person til at gennemgå mine lønbilag, feriepenge etc. og sørge for at eventuelle rettelser bliver indberettet til Dataløn og hvem det ellers måtte vedrøre.

Anledningen er, at jeg er i tvivl om jeg har lavet alt korrekt, iforbindelse med at et par medarbejdere er skiftet fra "ferie med løn" til at modtage timeløn med feripenge til Feriekonto.

Desuden har jeg lavet én mindre fejl, nemlig at min medarbejdere har optjent feriepenge af deres løn i ferie. Det betød jo ikke det store, da de blot skulle have 1 % i ferietillæg, men nu skal det rettes.

Desuden overvejer jeg, at skifte til Danløn pr- årsskiftet, men vil gerne have hjælp til at sikre, at alt er oprettet korrekt fra start.

Det skal bemærkes, at jeg har en bogholder ansat, så det er ikke "bare" en bogholder jeg skal bruge, men én person der virkelig kender til løn og Dataløn.
Jeg har iøvrigt kigget under freelancer, men der var ikke nogle der pralede med, at være løn eksperter :-)

Send mig gerne et par ord pr. email eller PM og gerne en fornuftig timepris.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Jeg kan helt sikkert hjælpe dig. Jeg har de nødvendige kompetencer inden for lønafstemning, lønadministration, lønsystemer osv. Læs evt. mere på www.plus-a.dk.

Pt. er min timepris 350 kr.

Jeg ved ikke hvor du bor - jeg har kontor i Århus.

Men distance er sikkert ikke noget problem - jeg skal bare have det nødvendige materiale til rådighed.

Kontakt mig på 4198 4047 eller kontakt@plus-a.dk

 

Med venlig hilsen

Thomas Oddershede

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Hvorfor Danløn? Proløn virker meget bedre og de har telefonisk bistand ved tvivlstilfælde. Men det allerbedste er at de har gratis oprettelse for nye kunder, hvis kunden kommer fra Dataløn (det havde de ihvertfald for ca. 6 mdr. siden) og at de opretter for dig på baggrund af stamblade fra Dataløn.

Michael

(Jeg er ikke sælger for Proløn - synes bare at deres service er i top Big Smile )

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Hvis du lægger opgaven ud på Amino Freelancer, så får du hurtigt 5-10 uforpligtende bud på opgaven.

Dbh Martin

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Hej Allan

Hvorfor Danløn? Proløn virker meget bedre og de har telefonisk bistand ved tvivlstilfælde. Men det allerbedste er at de har gratis oprettelse for nye kunder, hvis kunden kommer fra Dataløn (det havde de ihvertfald for ca. 6 mdr. siden) og at de opretter for dig på baggrund af stamblade fra Dataløn.

Michael

(Jeg er ikke sælger for Proløn - synes bare at deres service er i top Big Smile )

Jeg er heller ikke sælger for Proløn, men jeg har lige så gode erfaringer med Proløn som Michael har.
Synes bestemt du skal se lidt på deres løsning.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Vedr. Danløn/ Proløn så har jeg ingen præferencer. Har blot fået at vide, at Danløn til fulde dækker mit sparsomme behov, til en brøkdel af Dataløns pris. Og så skulle Danløn være godt med Summasummarum som jeg anvender.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

OK. Proløn dækker også til fulde. Synes at Proløn er mere overskueligt og Danløn mere omstændeligt at arbejde i, men det er selvfølgelig en smagssag.

Michael

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)