Hehe - det er da et rigtig barnligt svar. Hvem siger umådelig stor succes? Tja, jeg kan ikke se det nogle steder. Så når du lever af at skrive tekst, burde du måske være bedre til også at forstå hvad vi skriver.
Hvorfor starter du med at kritisere mit barnlige svar, når du så selv skrider til infantile fornærmelser? Du virker fuldstændig socialt ukalibreret. Det er da klart jeg skriver umådeligt store succes, når din lille ven graver en gammel tråd op for at pointere, at siden har 72.000 fans, samt at I har tjent en lille skilling på det. Han ledte efter bekræftelse, og det fik han.
Lad nu være med at være så tøsefornærmet. Hvis du rent faktisk læste hvad jeg skrev dengang, så ville du vide, at jeg aldrig har sagt, at man ikke kunne tjene en skilling på en fanside som jeres. Jeg har heller aldrig sagt, at siden ikke ville blive til noget. Det eneste jeg kommenterede på var din påstand om, at siden fik nye fans fordi "I skabte relevant indhold for brugerne". Det tror jeg stadig ikke på.
Jeg er stadig overbevist om, at folk fortrinsvis 'Synes godt om' på grund af sidens generiske navn.
Af samme årsag er der kun en forsvindende procentdel, som rent faktisk 'deltager' i det indhold, I toner frem med. Det er stadig godt gået - det har jeg aldrig sagt det ikke var.
Men ja, det bliver jo ikke meget mere pæredansk. 'Åh nej, han tjener nogle nemme penge, han tjener dem uden at lave noget, jeg skal arbejde 5 timer for det samme om dagen, lad mig lige nedgøre ham, rigtig ironisk, så han kan blive trampet på'.
Du har helt ret. Jeg HADER folk der tjener penge uden at lave noget. Ligesom jeg HADER folk der arbejder med affiliate markedsføring, køber et domæne for 45 kr., investerer lidt tid i det og sælger det to måneder efter for over 500 gange så meget. Jeg hader den type forretningsfolk!
Igen, Casper. Du er fuldstændig socialt ukalibreret, og du følger tydeligvis ikke det mindste med i, hvad jeg rent faktisk laver og lever af.
Anyway, vi er tilfredse med vores side-forretning, og stolte over at have samlet så mange mennesker. Der var sider før os, med samme slogan, men vi har formået at få en af de største.
Stort tillykke!
Jeg ser frem til at trykke dig i hånden til et Amino-event ude i fremtiden. Du virker som en interessant type, og jeg kan helt sikkert lære en ting eller to om hemmeligheden bag jeres Facebook-forretning.