Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 uge - 10.000 fans!

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

@BZR

Leder lige efter knappen "Synes godt om" Big Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

BZR:

Reed:

En lille update på denne tråd. - Så har vi nu 72.000 fans. - Og lavet en rigtig god indtjening af det.

Så BZR.............

Jeg trækker alt jeg sagde i mig. Tillykke med den umådeligt store succes. Gid jeg havde samme talent for at lave god forretning ;-)

Hehe - det er da et rigtig barnligt svar. Hvem siger umådelig stor succes? Tja, jeg kan ikke se det nogle steder. Så når du lever af at skrive tekst, burde du måske være bedre til også at forstå hvad vi skriver.

Men ja, det bliver jo ikke meget mere pæredansk. 'Åh nej, han tjener nogle nemme penge, han tjener dem uden at lave noget, jeg skal arbejde 5 timer for det samme om dagen, lad mig lige nedgøre ham, rigtig ironisk, så han kan blive trampet på'.

Anyway, vi er tilfredse med vores side-forretning, og stolte over at have samlet så mange mennesker. Der var sider før os, med samme slogan, men vi har formået at få en af de største.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 22:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Blom:

BZR:

Reed:

En lille update på denne tråd. - Så har vi nu 72.000 fans. - Og lavet en rigtig god indtjening af det.

Så BZR.............

Jeg trækker alt jeg sagde i mig. Tillykke med den umådeligt store succes. Gid jeg havde samme talent for at lave god forretning ;-)

Hehe - det er da et rigtig barnligt svar. Hvem siger umådelig stor succes? Tja, jeg kan ikke se det nogle steder. Så når du lever af at skrive tekst, burde du måske være bedre til også at forstå hvad vi skriver.

Men ja, det bliver jo ikke meget mere pæredansk. 'Åh nej, han tjener nogle nemme penge, han tjener dem uden at lave noget, jeg skal arbejde 5 timer for det samme om dagen, lad mig lige nedgøre ham, rigtig ironisk, så han kan blive trampet på'.

Anyway, vi er tilfredse med vores side-forretning, og stolte over at have samlet så mange mennesker. Der var sider før os, med samme slogan, men vi har formået at få en af de største.

Hmm.... Nu prøver jeg også at finde 'Synes godt om' knappen til dét her svar. Big Smile

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:46
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Casper Blom:

Hvorfor starter du med at kritisere mit barnlige svar, når du så selv skrider til infantile fornærmelser? Du virker fuldstændig socialt ukalibreret. Det er da klart jeg skriver umådeligt store succes, når din lille ven graver en gammel tråd op for at pointere, at siden har 72.000 fans, samt at I har tjent en lille skilling på det. Han ledte efter bekræftelse, og det fik han.

Lad nu være med at være så tøsefornærmet. Hvis du rent faktisk læste hvad jeg skrev dengang, så ville du vide, at jeg aldrig har sagt, at man ikke kunne tjene en skilling på en fanside som jeres. Jeg har heller aldrig sagt, at siden ikke ville blive til noget. Det eneste jeg kommenterede på var din påstand om, at siden fik nye fans fordi "I skabte relevant indhold for brugerne". Det tror jeg stadig ikke på.

Jeg er stadig overbevist om, at folk fortrinsvis 'Synes godt om' på grund af sidens generiske navn.

Af samme årsag er der kun en forsvindende procentdel, som rent faktisk 'deltager' i det indhold, I toner frem med. Det er stadig godt gået - det har jeg aldrig sagt det ikke var. 

Casper Blom:

Du har helt ret. Jeg HADER folk der tjener penge uden at lave noget. Ligesom jeg HADER folk der arbejder med affiliate markedsføring, køber et domæne for 45 kr., investerer lidt tid i det og sælger det to måneder efter for over 500 gange så meget. Jeg hader den type forretningsfolk!

Igen, Casper. Du er fuldstændig socialt ukalibreret, og du følger tydeligvis ikke det mindste med i, hvad jeg rent faktisk laver og lever af. 

Casper Blom:

Stort tillykke!

Jeg ser frem til at trykke dig i hånden til et Amino-event ude i fremtiden. Du virker som en interessant type, og jeg kan helt sikkert lære en ting eller to om hemmeligheden bag jeres Facebook-forretning.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

BZR:
Det er da klart jeg skriver umådeligt store succes, når din lille ven graver en gammel tråd op for at pointere, at siden har 72.000 fans, samt at I har tjent en lille skilling på det. Han ledte efter bekræftelse, og det fik han.

Sødt.

- Er du generalt en nedladende type, eller det det bare i den her situation? Wink

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:04

I guder :) hehe få jer et liv mand. Se hvad i har fået mig til at gøre, bruge min tid på at fortælle jer at i spilder jeres :) 

Godt gået med den gruppe :) min har 1449 http://www.facebook.com/SportogMotion.dk ville dog ønske jeg kunne få nogle flere med. (skynd jer og klik)  
Ps. undskyld jeg lige kom med lidt reklame men et eller andet skal jeg have for min tid.  

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 17:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Reberholt:
I guder :) hehe få jer et liv mand. Se hvad i har fået mig til at gøre, bruge min tid på at fortælle jer at i spilder jeres :) 

Du har et eller andet sted ret.

Tror også vi lukker den her - Der kommer vidst ikke ret meget mere fornuft ud af det andet :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:20

Kan ikke give dig mere ret, Thomas Yes Forstår heller ikke han vil bruge så lang tid på at skrive et så flot indlæg, så et eller andet må også irritere ham.

Sender bzr en PM, så er det ude af verden.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:46

Go, go BZR - spam de drenge med reelt indhold (og det er ikke ironisk).

Jeg synes hellere ikke at præstationen på nogen måder er bemærkelsesværdig. Og dog - for bemærket bliver det - og målt - men på hvilken skala - der knækker kæden. Og godt peget ud BZr.

Jeg vil ikke kritisere ånden der driver jer - men I støjer. Jeg tror I tripper på en god selv suggestion og bliver forført af den hutigt gående teknologi og får "andre sponseret energi" til at fylde i en new media billede.

Mere indhold - mindre form tak!§

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 21:04

Steen Jensen:
Jeg synes hellere ikke at præstationen på nogen måder er bemærkelsesværdig.

Det vil jeg give dig ret I. - Vi var ret stolte af det dengang. Fordi vi fik 10.000 på en uge, jeg lavede blot en opdatering fordi jeg tilfældigt faldt over tråden igen :)

Steen Jensen:
bemærket bliver det - og målt - men på hvilken skala - der knækker kæden.

Hmm.. Jeg føler som sagt ikke det er en større bedrift, så om jeg bliver målt og vejet, er for mig ligegyldigt.
Det er ikke det vi leder efter, men dengang tror jeg Casper skrev den, for at fortælle at vi havde lavet en stor fanside, og vise andre firmaer at det ikke er SÅ svært som det ser ud. - Og det var også dengang det var ret meget oppe med fansider.

Steen Jensen:
Jeg vil ikke kritisere ånden der driver jer - men I støjer.

Hvor støjer vi? - Her eller på vores fanside?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)