Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 uge - 10.000 fans!

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Casper Blom:

Jeg vil da gerne se dig gøre det samme :)

Det er en rimelig barnlig tilgang at have til konstruktiv kritik.

Casper Blom:
Jeg siger ikke at det er en verdens bedrift, men jeg er overbevist om at ved at skabe relationer til brugeren, og holde den aktiv, skaber det mere omkring gruppen og der kommer så flere medlemmer.

Det du påstår er jo, at det er indholdet i gruppen der trækker brugere til. Hvis du vil have jeg skal tro på, at folk sidder og anbefaler din fan side til hinanden i chatten, på grund af indholdet, så mener jeg, du er galt på den. 

Desuden består indholdet på nuværende tidspunkt i et par referencer til andre sider/grupper på Facebook samt en afstemning med et relativt beskeden deltagelse, sidens gruppe taget i betragtning.

Casper Blom:
Hvis du så også havde brugt lidt tid på at tjekke datoerne, havde du opdaget at konkurrencen lavede vi for 3 dage siden (cirka). Der havde vi 20.000 medlemmer. Nu har vi ca. 25.000, så konkurrencen har givet 5.000. De 20.000 har vi fået udelukkende via viral markedsføring og har kostet 0 kr.

Den logik giver ikke mening medmindre du kan dokumentere din påstand om, at det er konkurrencen som har givet 5.000 flere fans. Antallet af fans er vokset til 20.000 uden en konkurrence, så hvordan kan du pure afvise, at det mønster ikke var fortsat, uden en konkurrence?

Casper Blom:
Og ja, selvom 20 % måske reelt kun har interesse, så er det stadig mennesker vi kan skrive ud til. Det er jo heller ikke alle på fx. Amino's nyhedsbrev som har vildt meget interesse i det (nu er der også virkelig mange tusinde mennesker, men jeg er overbevist om at der hver gang er nogle der sletter det, eller melder sig fra).

Jeg er selv medlem af et hav af grupper og er fan af alle mulige underlige ting. Men siden Facebook pakkede alle "Update til Fans" væk under en separat fane, læser jeg ingen updates, medmindre jeg på eget initiativ går ned og åbner siden op.

Her er min gruppe: http://www.facebook.com/group.php?gid=56803358163&ref=ts

Mit personlige standpunkt er, at grupper er bedre, fordi du på den måde kan sende beskeder ud til folks indbakker. Dem kan man være relativt sikker på, at nogen læser, i modsætning til fan opdateringer, som ingen, ifølge min erfaring, læser mere.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:25

BZR:

Mit personlige standpunkt er, at grupper er bedre, fordi du på den måde kan sende beskeder ud til folks indbakker. Dem kan man være relativt sikker på, at nogen læser, i modsætning til fan opdateringer, som ingen, ifølge min erfaring, læser mere.

Når din gruppe er så stor, så kan du ikke længere sende ud til alle medlemmers indbakke på en gang vel? Ellers også en stor gruppe du har fået lavet Yes

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nicolaj:
Når din gruppe er så stor, så kan du ikke længere sende ud til alle medlemmers indbakke på en gang vel? Ellers også en stor gruppe du har fået lavet Yes

Projektet står rimelig stille for tiden, men mig bekendt er der ingen øvre grænse. Problemet er blot, at det kun er skaberen af gruppen der kan udsende beskeder. Derfor er det vigtigt, at det er den rette person (hvis man er flere om projektet) starter gruppen.

..og tak! :)

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 12:03

Jeg er 99,99 % sikker på at man ikke kan sende beskeder ud, når gruppen ryger over 5000 medlemmer

Tjek min profil her

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes bare ikke kritik hører hjemme når jeg nu er glad for det. Har valgt at ligge den i 'Jante tæskeren' fordi jeg var stolt, så synes det er mere barnligt ikke bare at kunne være glad på mine vegne. Jeg siger ikke det er en verdens bedrift, overhovedet ikke, men derfor må man vel godt være stolt.

Jeg siger ikke de anbefaler den til hinanden, men der må være noget som trækker dem siden de bliver medlem.

Jeg bruger den jo til at bygge en masse andre sider op :) Og på den måde får dem delt ud i nogle grupper/sider der er mere relevante for brugeren.

Der er ingen afstemning, det er en debat. Og ja, der er besked deltagelse. Men det kommentere jeg længere nede.

Jeg siger ikke konkurrencen har givet 5.000. Men som jeg forstod dit indlæg, så mente du at konkurrencen var grunden til de mange medlemmer - og det er den ikke.

Ehm - tillykke? Vi kan da rigtig hurtigt blive enige om at grupper er bedre, og at fans updates er pakket langt væk. Det er jeg kun enig med dig i, og har aldrig påstået andet.

Det er en super flot gruppe du har fået bygget, og et fornuftigt budskab. Nu har du et medlem mere Yes

Jeg er ikke helt sikker, men såvidt mine erfaringer er så er der ingen grænse for grupper. Men for sider er der en grænse, på ca. 20.000. Jeg kan i hvert fald ikke finde knappen mere, og det passer meget godt med den forsvandt da jeg rundede 20.000.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 17:17

En lille update på denne tråd. - Så har vi nu 72.000 fans. - Og lavet en rigtig god indtjening af det.

Så BZR.............

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:49

Wauv BZR må virkelig have pisset jer af hvis i vækker en 8-9 måneder gammel tråd.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 17:55

Overhovedet ikke haha!

- Jeg læste faktisk først lige indlægget Casper havde lavet nu. - Og valgte at opdatere vores status med gruppen Stick out tongue

No hurt feelings AT ALL! ;-)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 19:38

Respekt for Jeres 'selvfedhed'.  Det var vi nogen der kunne lære af Yes

Mvh

KO

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 19:57
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Reed:

En lille update på denne tråd. - Så har vi nu 72.000 fans. - Og lavet en rigtig god indtjening af det.

Så BZR.............

Jeg trækker alt jeg sagde i mig. Tillykke med den umådeligt store succes. Gid jeg havde samme talent for at lave god forretning ;-)

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)