Det er en rimelig barnlig tilgang at have til konstruktiv kritik.
Det du påstår er jo, at det er indholdet i gruppen der trækker brugere til. Hvis du vil have jeg skal tro på, at folk sidder og anbefaler din fan side til hinanden i chatten, på grund af indholdet, så mener jeg, du er galt på den. Desuden består indholdet på nuværende tidspunkt i et par referencer til andre sider/grupper på Facebook samt en afstemning med et relativt beskeden deltagelse, sidens gruppe taget i betragtning.
Den logik giver ikke mening medmindre du kan dokumentere din påstand om, at det er konkurrencen som har givet 5.000 flere fans. Antallet af fans er vokset til 20.000 uden en konkurrence, så hvordan kan du pure afvise, at det mønster ikke var fortsat, uden en konkurrence?
Jeg er selv medlem af et hav af grupper og er fan af alle mulige underlige ting. Men siden Facebook pakkede alle "Update til Fans" væk under en separat fane, læser jeg ingen updates, medmindre jeg på eget initiativ går ned og åbner siden op. Her er min gruppe: http://www.facebook.com/group.php?gid=56803358163&ref=ts Mit personlige standpunkt er, at grupper er bedre, fordi du på den måde kan sende beskeder ud til folks indbakker. Dem kan man være relativt sikker på, at nogen læser, i modsætning til fan opdateringer, som ingen, ifølge min erfaring, læser mere. |
BZR:
Når din gruppe er så stor, så kan du ikke længere sende ud til alle medlemmers indbakke på en gang vel? Ellers også en stor gruppe du har fået lavet