jeg ville ikke engang tro jeg kunne få sort rengøring til den pris der hvis jeg ville. Det er billigt.
Jeg tror ikke skat kan gøre så meget - det er nok vanskeligt at bevise, men ind imellem laver de jo raid på forskellige grupper og snupper sikkert nogle få der.
Så lige kontanten den anden dag, hvor en fra kommunen gav alle renoverings opgaverne på skoler mv. , til en af hans personlige venner........ der foregår meget af sådan noget svineri, og på alle niveauer.
Ja - og i går var det vinduespudseren der havde samme problem, og som andre nævner kioskerne der i nogen eller høj grad ikke betaler de afgifter de skal. Det er det samme med pizzaria'er, bagerier, piratkopiering af film, musik og software - Kineserne kopierer hvad som helst for et godt ord, der er hjemmerøverier, vold og hærværk, mord, menneske- og narkohandel, bandekrige osv. osv.
Vi lever bare i et samfund der er på et skråplan etisk og moralsk....men det sagde de nok også i 50'erne da rock'n'roll og læderjakkerne kom på banen...
Det eneste der er at gøre er at opdrage sine unger til at opføre sig pænt og anstændigt....så det har jeg tænkt mig at gøre....