Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør op med sort rengøring

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er det at folk vælger sort rengøring.  Hvorfor vil man ikke hellere være sikker på man får hvad man betaler for..

Folk der bruger sort rengøring burde meldes...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:32

Ja det er surt med unfair konkurrance...

I min branche er det "kioskerne" der sælger uden at betale sukkerafgift eller moms...

eller ulovlig import fra udlandet til vidersalg.

Findes i mange brancher, og folk gør det selvfølgelig for at spare, og fordi skattetryk/ og afgifter er for høje.

Kunne dog ikke selv finde på at anmelde nogen.

Mvh

Jesper

Fra Stenløse
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 12:37

Kunne jeg heller ikke.. men bliver så sur nogen gange..

Vi er SÅ billige.. 125kr eks moms/timen privat. Hvor andre tager op omkring 200kr.. og stadig vil folk have sort...

Mange kiosker.. bliver de ikk nappet??? Jeg køber dog også selv hos "grønthandlerne", men det er kun arabisk brød og pålæg.. intet andet

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:50

jeg ville ikke engang tro jeg kunne få sort rengøring til den pris der hvis jeg ville. Det er billigt.

Jeg tror ikke skat kan gøre så meget - det er nok vanskeligt at bevise, men ind imellem laver de jo raid på forskellige grupper og snupper sikkert nogle få der.

Så lige kontanten den anden dag, hvor en fra kommunen gav alle renoverings opgaverne på skoler mv. , til en af hans personlige venner........ der foregår meget af sådan noget svineri, og på alle niveauer.

Mvh

Jesper

Fra Stenløse
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 13:17

Virkelig det kan da ikke være rigtig..

Der er sort arb helt ned til 80kr timen.. Det kan vi ikke konkure med vis vi skal have dækket udgifter og tjene bare lidt på det..

Tilmeldt 26. Nov 09
Skrevet kl. 14:09

Jeg kender faktisk ikke nogen som får gjort sort rent må jeg sige. :-)

Men som jepser også skriver, så er det jo noget som sker inden for alle brancher. Det er en del af Danmark. :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 14:26

Ja desværre er det sådan.. man kan ikke vinde hver gang.. men man kan altså godt blive virkelig irriteret

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 20:30

Ja - og i går var det vinduespudseren der havde samme problem, og som andre nævner kioskerne der i nogen eller høj grad ikke betaler de afgifter de skal. Det er det samme med pizzaria'er, bagerier, piratkopiering af film, musik og software - Kineserne kopierer hvad som helst for et godt ord, der er hjemmerøverier, vold og hærværk, mord, menneske- og narkohandel, bandekrige osv. osv.  

Vi lever bare i et samfund der er på et skråplan etisk og moralsk....men det sagde de nok også i 50'erne da rock'n'roll og læderjakkerne kom på banen...

Det eneste der er at gøre er at opdrage sine unger til at opføre sig pænt og anstændigt....så det har jeg tænkt mig at gøre....

mvh

Jan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)