Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alle danske webshops - Hvor mange findes der?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor mange danske webshops der findes. Er der nogen statistikker på det?

Og til alle dem som har en webshop og kunne være interesseret i at markedsføre sin shop på en ny og spændende måde.

Det eneste dette vil kræve er et XML feed, også kaldt et produkt feed.

Prisen vil være pr. klik / Salg afhænger meget af hvilket produkt man sælger.

Siderne kan jeg af konkurrencemæssige årsager ikke nævne på stående fod, men markedsføringen af siden går i luften Onsdag næste uge.

Med venlig hilsen

René Simonsen

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:02

Mit bud er nogle hundrede tusind!

Men er det ikke irrelevant, hvor mange der findes? Det er kun eliten af shoppene, som du kan bruge til noget alligevel. Det vil sige, den del af dem, hvor indehaveren ikke bare kører den som ren venstrehånds- eller hobbyshop.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:02

Hej Rene

Jeg mener at man cirka. for et års siden, snakkede om 10.000. Men jeg har desværre ikke nogen konkret statistik som der kan henvises til.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 19:25

Scannet påstår at have mere end 3.000 kunder og Dandomain mere end 1.500 kunder. Derudover kommer dem, som har andre løsninger. Så en 10-15.000 webshops er nok ikke skudt helt forbi.

Jeres koncept er spændende, og det kan give en kæmpe omsætning, hvis ellers I kan gøre jeres site kendt nok til at det ligger højere i forbrugerens bevidsthed end Google.

Det bliver svært, men hvis I har en masse markedsføringkroner i ryggen, eller sørger for altid at ligge øverst på Google, så er der en meget lys fremtid for jer.

Held og lykke med konceptet.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 19:33

PS. jeg postede selv en lille halv million kroner i et ligende koncept i 2006, så kender en del til området. Vi var dengang alt for tidligt ude med et alt for avanceret koncept.

Hvis du har lyst til at høre om mine erfaringer, så kigger jeg gerne forbi dit kontor en dag. Måske jeg har nogle idéer, som kan opkvalificere jeres koncept?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:53

Martin E. Jensen - InvestorKapital.dk:

Hvis du har lyst til at høre om mine erfaringer, så kigger jeg gerne forbi dit kontor en dag. Måske jeg har nogle idéer, som kan opkvalificere jeres koncept?

SÅDAN! Superflot tilbud! Yes

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 20:58

Hej Martin,

Jamen det lyder da som en meget interessant ting, lad mig hører hvornår du er i Århus næste gang (efter Onsdag) da dette tar alt min tid lige nu.

Vi ses

René

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:33

fyrster:

Og til alle dem som har en webshop og kunne være interesseret i at markedsføre sin shop på en ny og spændende måde.

Det eneste dette vil kræve er et XML feed, også kaldt et produkt feed.

Kan jeg sagtens levere. Gerne mere info til mig.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 23:13

Hej Ole,

Lækker webshop - Tillykke med den - send mig din mail så opdatere jeg dig. Du vil nok kunne lide det.

Ses

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 23:58

Hej René,

Jeg har næsten lige været en uges tid i Århus for at mødes med iværksættere, men mon ikke jeg snart kommer på de kanter igen.... Lad mig høre fra dig, når du lancerer produktet.

Martin

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)