Men er det ikke irrelevant, hvor mange der findes? Det er kun eliten af shoppene, som du kan bruge til noget alligevel. Det vil sige, den del af dem, hvor indehaveren ikke bare kører den som ren venstrehånds- eller hobbyshop.
Scannet påstår at have mere end 3.000 kunder og Dandomain mere end 1.500 kunder. Derudover kommer dem, som har andre løsninger. Så en 10-15.000 webshops er nok ikke skudt helt forbi.
Jeres koncept er spændende, og det kan give en kæmpe omsætning, hvis ellers I kan gøre jeres site kendt nok til at det ligger højere i forbrugerens bevidsthed end Google.
Det bliver svært, men hvis I har en masse markedsføringkroner i ryggen, eller sørger for altid at ligge øverst på Google, så er der en meget lys fremtid for jer.
PS. jeg postede selv en lille halv million kroner i et ligende koncept i 2006, så kender en del til området. Vi var dengang alt for tidligt ude med et alt for avanceret koncept.
Hvis du har lyst til at høre om mine erfaringer, så kigger jeg gerne forbi dit kontor en dag. Måske jeg har nogle idéer, som kan opkvalificere jeres koncept?
Hvis du har lyst til at høre om mine erfaringer, så kigger jeg gerne forbi dit kontor en dag. Måske jeg har nogle idéer, som kan opkvalificere jeres koncept?
Jeg har næsten lige været en uges tid i Århus for at mødes med iværksættere, men mon ikke jeg snart kommer på de kanter igen.... Lad mig høre fra dig, når du lancerer produktet.