Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

-

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tråden er slettet pga dårligt indhold.

Tak til dem der brugte tid på den alligevel. Og ja jeg ved at jeg er en klovn at slette den igen. Så bare giv mig dårlig karma.

Jeg logger af

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:31

Hej Jimi.

Hvad skulle grunden være til at brænde penge af på dét?

Brug pengene på at udvikle din egen side i stedet for, det får du nok mere ud af.

PS: Jeg formoder at du har tilmeldt din egen side til Dmoz?

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:33

Jo brugtmarked den har jeg tilmeldt. Det er desværre ikke alle sider der bliver optaget i Dmoz. Og jeg bruger rigeligt med penge på at udvikle min side i forvejen. Og det her er endnu et skridt.

Men tak for omsorgen :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:48

.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:31

Hej Jimi,

Mener du at Google laver whois lookup på domænerne, for at fastlå de forskellige ejere? Ellers forstår jeg ikke de spørgsmål :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:43

.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper:
Mener du at Google laver whois lookup på domænerne, for at fastlå de forskellige ejere?

Det er snart mange år siden, at Google blev registratorer - og det er altså ikke for at sælge domæner :)
I næsten ligeså mange år har det været helt tydeligt, at Google normalt nulstiller linkværdien når domæner skifter ejer. Først "ramte" det de internationale domæner, men for nogle år siden begyndte det at slå igennem på alle andre domæner også - herunder også .dk domæner.

Det betyder dog ikke, at det er helt uden værdi at overtage andres domæner og gamle websites. Det er dog ikke helt uden udfordringer, at udnytte det på den bedste måde. En af de metoder der ofte anvende, hvis man køber et eksisterende domæne af andre er, at der laves en "leje-aftale" i stedet for en traditionel overdragelse. På den måde skifter domænet ikke ejer - og Google kan (heldigvis) fortsat ikke læse hemmelige off-line aftaler mellem 2 parter :)

> at man ikke skulle skrive om på nettet

Du skal generelt set holde mund med hvad du laver af "smarte" ting for at optimere dit website. For ham du snakkede med har HELT ret - det KAN skade, og det gavner aldrig! Google læser OGSÅ med her på Amino.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:49

.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)