Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partner søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hermed søger jeg en partner der vil indgå i min virksomhed.

Før en videre beskrivelse, vil jeg først skitserer det rent praktiske/økonomiske.

Så du allerede her kan springe fra såfremt det ikke passer ind i din ide om et partnerskab.

Du kan indgå i virksomheden enten som medejer ( 40% ) eller du kan indgå som en selvstændig del, hvor du har din egen virksomhed.

Du får som jeg ikke en løn, men vi laver en aftale om hvor meget vi skal have udbetalt af overskud hver måned. Hvis der er overskud.

Du skal helst være bosiddende i midt jylland, da det vil være en stor fordel at du kan arbejde her på kontoret en del af tiden, men hvis den rigtige bor et andet sted, kan vi også finde en løsning på det.

Du kan komme ind i virksomheden uden at du skal af med penge.

Det var de hårde kensgerninger, og nu til en beskrivelse af den opgave vi står overfor.

Først en beskrivelse af hvad du kan:

Jeg er ikke god til at få et salgsafdeling til at fungerer, herunder oplæring af sælgere og i det heletaget alt hvad der skal til for at sælge sit produkt. Det er din opgave.

Jeg har en lille håndfuld sælgere ansat, men formår ikke at  give dem de værktøjer de skal bruge, for at opnå succes. det bliver din opgave.

Alt hvad der skal til for at skabe salg, bliver din opgave.

Hvis du kan løfte den opgave, og har erfaring med dette, er du den rette der kan blive en del af en virksomhed med stor potientiale.

Min opgave: jeg står for alt med indkøb, kontor, administration, og ide udvikling.

Virksomheden: Jeg har eneforhandling at et unikt produkt indenfor rengøringsartikler. Vi er lige startet for alvor med at markedsføre produktet her i Danmark. Produkterne har stor succes i 7 lande i EU.

Vi får her fra Januar en del flere produkter ind i sortimentet, både special produkter men også almindelige tilbehørs produkter, der skal gøre det nemmere at sælge special produkterne.

Vi er igang, og jeg vil helst ikke miste det hele pga. min manglende evne til at skabe salg og motivere mine sælgere. Derfor vil jeg gerne finde den rette partner meget hurtig, så du skal helst kunne starte med det samme.

Er du den rette der mener du kan tilføje virksomheden det vi mangler, høre jeg gerne fra dig.

Med håbet om en positiv fremtid.

 

Kim Dahl

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at nævne at der er tale om B2B salg. Beklager.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stor erfaring med B-2-B salg.

Er der tale om individuelle butikker eller kædebutikker?

Hvor mange etablerede kunder er der?

Hvilken overskudsdeling kan forventes og stilles der bil til rådighed?

Mvh

Holger

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Holger

Først beklager jeg den lange svartid. men bedere sent end aldrig.

Med hensyn til overskudsdeling og provision, var min tanke at du får 10% af alt hvad der bliver solgt for i hele dk samt vores ny etableret afdeling i sverige.

Overskud´s bonus taler vi om, og den afregnes hvert år efter årsregnskab.

Der er lige nu ca. 70 etableret kunder, og vores kundegruppe spænder vidt, fra skoler, insitutioner små butikker, hotel, og meget mere.

Der stilles ikke bil til rådighed, da der som udgangspunkt ikke er tale om 100 % udkørende salgs arbejde. Husk at din opgave bliver at skabe en salgsafdeling og ansvar for at der bliver solgt produkter hver dag.

Du skal udarbejde salgsmateriale, udregne provisioner for sælgere, lave budget for sælgere, og alt hvad der har med salg at gøre.

Planen er, at den rigtige får 100% ansvar, så jeg ikke skal arbejde med salgsledet.

Med venlig hilsen

Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Hvor ligger dit firma i dag ??

mvh Kim

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi holder til nær Nykøbing Mors

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klimabedst

Tak for dine svar.

Er det muligt at få en ca værdi i kr pr mdr for 10% provision?

Mvh

Holger

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg kunne godt være interesseret i at drøfte mulighederne med dig.

Jeg er bosat i området og arbejder i dag med salgsledelse og rådgiver desuden en række virksomheder omkring salg, koncept og strategiudvikling.

Det vil også være interessant for mig, at høre et estimat på hvilken omsætning man kan forvente at forholde sig til.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Først når jeg ser din ide, syntes jeg jo der er flere ting der er positive.

Bosat i midtjylland, vi har selv firma i viborg, rengøringsartikler: vi sælger selv rengøringsartikler, til rigtig mange firmaer, og har netop indgået et samarbejde (det kan du høre mere om, ved kontakt)

Jeg har selv 2 sælgere på hånden (ikke ansat), og har partnere med, dog kunne jeg godt tænke mig og høre meget mere om firmaet, også omkring hvilke varer vi helt nøjagtig taler om!

Men kan vi ikke ringes ved, eller skrives pr mail Tlf.: 5353 9333 ellers info@rengoringssalg.dk

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Bak Inc:

Hej Kim,

Jeg kunne godt være interesseret i at drøfte mulighederne med dig.

Jeg er bosat i området og arbejder i dag med salgsledelse og rådgiver desuden en række virksomheder omkring salg, koncept og strategiudvikling.

Det vil også være interessant for mig, at høre et estimat på hvilken omsætning man kan forvente at forholde sig til.

 

Hej

Du kan kontakte mig via mail info@klimabedst.dk eller pr. telefon 9772 0304

MVH. Kim

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)