Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæælp! Er min webshop en fiasko?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus. 

Her er spørgsmålet:

Vil du som forbruger helst handle her:

http://www.innovesta.dk/shop/noka-6600i-black-224p.html

Eller her:

http://www.getmore.dk/køb-nokia-6600i-slide-billig/mobiltelefoner/002m2m7_151410_p.html

Hvis du kun tænkte på prisen, er der jo en masse at spare, men hvad nu hvis problemet slet ikke er prisen, men om folk overhovedet finder dig, om de er i tvivl om hvad de skal gøre, og om du overhovedet sender varen... Der er mange luske-fuskere derude (i hvert fald i hovedet på online-forbrugere)

-Karsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:03

Skal man være tilmeldt kunde log in for at handle hvad betyder denne undersider står ikke på siden , får man rabat mv.eller hvad ?

http://www.innovesta.dk/shop/customer.html

Først gang jeg kom ind på siden troet jeg ikke din hjemmeside var en shops , så frem med varerne som de andre skriver. Smile

Væk med betingelser det gemmer du til undersiderne.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:19

Hej Klaus

Jeg har lige kort skimmet din webshop, om til en start forholdt mig til selve oplevelse når man hurtigt klikker rundt, det er desværre lidt hårde ord, men omvendt for du heller ikke noget ud af at jeg pakker det ind!

1. Design - Dit overordene design, eller mangel på samme, er en katastrofe. Jeg ville tro at du går klip af en masse handler, udelukkende fordi man er i tvivl om at der er tale om en rigtigt webshop og et professionelt firma bag. Hvis man ikke selv har en grafisk baggrund eller talent, så er der efter min bedste overbevisning, ingen vej uden om en professional designer.

2. Din forside - Den bør afspejle hvad det hele handler om langt mere!!! Så på med en masse flotte telefoner, samt lækre lige til at spise køb knapper.

3. Billedkvalitet - Mange billeder er grumsede, hvilket der selvfølgeligt skal rettes op på!! Dine store billeder er alt for små! Etc. Her mangler du en del arbejde. Dårlige og forskellig artede billeder forstærker i høj indtrykket af en useriøs shop, der måske ikke engang er i produktion og klar til at modtage ordre.

4. INNOVESTA - Det er ikke direkte en katastofe, men der må da kunne findes et bedre navn.

5. Tekster - Hvor bliver de af!!! Du skal helt klart havde mere tekst på dine produkt sider.

6. Købsknapper - Hvorfor gemmer du med en gråtoning, der næsten prøver at gå i et med baggrunden.

7. Menu - Skal skriftstørrelse være så lille, når har så få punkter? Jeg ville nok kigge på en alternativt navigation, den du har valgt er ikke så egnet til få kategorier og varer. Hvorfor er linie afstanden så lille du har ihvertfald rigeligt plads? Hvorfor skal jeg klikke på netbooks, for kun kunne klikke på LG og så se nogle varer. Jeg vil selvfølge se LG's netbooks ved første klik.

Det var lidt til at begynde med, men jeg er sikker på at der er meget mere! Men vær glad for kritikken, jeg er relativt sikker på at hver eneste punkt du fikser vil forbedre dit salg, så the more the merrier!!!

Fra Herfølge
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:42

Hej Kære Amino´er,

Tusind tak for Jeres feedback. Jeg vil prøve at følge alle de gode råd så godt jeg kan, der er ihvertfald noget der skal arbejdes med. Jeg tror jeg har fået meget af det jeg havde brug for. Tak for det !

Klaus Kjelstrup

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)