Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linuslotta dumt træk?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare mig eller er det ikke et utrolig dumt træk af Linuslotta, at vise en reklame i fjernsynet hvor sætningen: Børnetøj på nettet, optræder hver 4. sekund. Og når man så derefter ikke lige kan huske hvad firmaet hed så søger man jo selvfølgelig på google efter: Børnetøj på nettet. Og hvad finder man så: Troldeborn.dk.

Det virker umiddelbart ret dumt er der nogle der kan forklarer mig det? Kom lige i tanke om reklamen Smile.

Feedbag.dk - Live support.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:23

Jo den har de ikke fulgt helt op :-)

Igen, SEO. Man skal bare EJE den sætning på Google FØR man lancerer en større kampagne. Men det finder folk nok ud af mere og mere.

Jeg tror helt overbevist at internettet får en guldæra igen snart, da flere og flere begynder at handle online. Dem der beskæftiger sig med SEO nu, er den nye tids guldgravere

Kom med på vognen før det for sent

Så må vi hellere hjælpe de stakkels mennesker på LinusLotta :-)

børnetøj på nettet

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 22:27
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:28

Hmm, der ligger vidst en stilling åben på LinusLotta som ansvarlig for online markedsføring der. Havde jeg været bedre til SEO , havde jeg ansøgt.. seriøst

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:28

Hov hov. LinusLotta er da repræsenteret på side 1 på Google-søgningen på "Børnetøj på nettet". Resultat nr. 5 på min skærm er en omtale af dem på hadereklamer.dk Smile

Mere seriøst, så er det ikke første gang, at nogen bruger relativt store midler på forskellige slogans/pay-offs - og så slet ikke er repræsenteret i søgemaskinerne på det givne udtryk. Nej, det er ikke helt gennemført, hvis man driver en netbutik.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 22:39

Nu der bliver talt om SEO... Denne tekst er da også en SEO-tekst hvor det tydeligt skinder igennem at der kun tænkes SEO, og ikke på informationer der er brugbare for kunder..

http://www.smartsmall.dk/boernetoej-paa-nettet.asp

Det skal lige siges at jeg intet had har til siden, da jeg ikke kender dem, og ikke er ude på at nedgøre mine konkurrenter.. Faldt bare tilfældigvis over den.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:48

Hej Morten

Ja det står en del gange i starten. Men i følge min bog : smart

"Smart Girl/Guy/Kid" konceptet kører i hvert fald godt må man sige. Og det nok det de mest tænker på. Desuden tror jeg ikke så mange læser den tekst i toppen, de går mere direkte ned og kigger på tøjet.

Det benhårdt på nettet. Enten får du en flot tekst som ikke bliver læst, da den ikke ranker, ellers laver du en semi-spam side og får trafikken. Dernæst skal der så arbejdes hårdt for at konvertere.

Martins Spamfighter forside, er da et mesterstykke i søgeordsoptimering. Ordet Spam står 9 % i teksten fra hans forside. Det det højeste jeg har set. Men har så heller ikke tjekket så meget keyword density på andre sites.

Jeg er sådan set ligeglad med lidt "hyggespam" . Som Martin forklarer i e-pusher , så tjekker man siden for troværdighed, så for sit produkt og til sidst for købeknappen/ Call to action. På den måde leverer Spamfighter flot.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:35

Det skal lige rettes. Deres slogan er : BørneMODE på nettet.

Men at man ikke kan huske om der er mode, eller tøj er selvfølgelig også et problem.

De er ikke på side 1 på : børnemode på nettet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)