Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT Support - Anbefaling af antivirus\firewall

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Der må være et par stykker derude, som leverer IT-support til private.

Jeg var bare nysgerrig om, at høre hvilke antivirus programmer i anbefaler samt anbefaler i også en firewall?

Jeg benytter ikke selv en firewall på mine computere, men har en firewall i min router. Jeg benytter mig af Symantec Antivirus Corperate, men jeg ville egentlig gerne kunne tilbyde folk en gratis antivirus\firewall løsning.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 07:43

Det skal lige siges, at det kunne være smart hvis softwaren kunne opdaterer sig selv uden at brugeren skal intergerer med softwaren :)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 08:10

Jeg vil klart anbefale avira

Det er, efter min mening, det bedste antivirusprogram på markedet - og oven i købet gratis for private.

SALDI Regnskab for iværksættere

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:14

Jeg har lige installeret Microsoft Security Essentials på alle mine PC'er - og det fungerer skide godt.

Min computer er meget hurtigere end før (AVG), også under scanning.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 10:23

Gadensgaard:
 Jeg har lige installeret Microsoft Security Essentials på alle mine PC'er - og det fungerer skide godt.