Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT Support - Anbefaling af antivirus\firewall

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Der må være et par stykker derude, som leverer IT-support til private.

Jeg var bare nysgerrig om, at høre hvilke antivirus programmer i anbefaler samt anbefaler i også en firewall?

Jeg benytter ikke selv en firewall på mine computere, men har en firewall i min router. Jeg benytter mig af Symantec Antivirus Corperate, men jeg ville egentlig gerne kunne tilbyde folk en gratis antivirus\firewall løsning.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 07:43

Det skal lige siges, at det kunne være smart hvis softwaren kunne opdaterer sig selv uden at brugeren skal intergerer med softwaren :)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 08:10

Jeg vil klart anbefale avira

Det er, efter min mening, det bedste antivirusprogram på markedet - og oven i købet gratis for private.

SALDI Regnskab for iværksættere

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:14

Jeg har lige installeret Microsoft Security Essentials på alle mine PC'er - og det fungerer skide godt.

Min computer er meget hurtigere end før (AVG), også under scanning.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 10:23

Gadensgaard:
 Jeg har lige installeret Microsoft Security Essentials på alle mine PC'er - og det fungerer skide godt.

Enig! Du kan hente den herfra: http://www.microsoft.com/Security_Essentials/. Hvis du ikke kan, så skal du midlertidigt ændre dit land til f.eks. UK. Det gør du vha. kontrolpanelet, Internationale sprog og indstillinger. Når du har hentet programmet, kan du skifte tilbage til dansk igen...

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 13:00

Jeg har rigtigt gode erfaringer med Avast som jeg har brugt i flere år.

Jeg skiftede et kort øjeblik til AVG - for bare at prøve noget andet - men var hurtigt tilbage til Avast, AVG er noget crap. Der er for meget støj - og den er temmelig langsom.

Avast opdaterer sig selv, og man får som privatperson en gratis licens for et år af gangen. Når året er gået beder man bare om en ny licenskode. Nemt og enkelt.

mvh

Jan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)