Hej Aminoer. Jeg har længe interesseret mig for seo, konverteringsoptimering, sociale medier, brugervenlighed og meget mere. Jeg har læst blogs, bøger og ellers suget til mig af viden jeg har kunne finde. Jeg vil gerne bruge den viden til noget, og har derfor besluttet at lave rapporter af hjemmesider, fra top til tå. Til den første, hvor jeg gerne vil prøve det af tilbyder jeg det naturligvis gratis, så jeg kan bruge siden som reference. I rapporten kommer til at være en masse råd og tips til hvordan du samlet set kan få en bedre bundlinje :) Det vi gør meget udaf, er at det er ting du selv kan gøre noget ved. Du vil ikke få en rapport, hvor du ikke kan forstå halvdelen, men en rapport hvor det er nærmes en 'step by step' til at forbedre din webshop. Bemærk at det er helt gratis. Derudover får du også en strategi over de sociale medier, det kommer selvfølgelig an på hvor aktiv du allerede er det på det her punkt. Det hele, og især de sociale medier, laver jeg i samarbejde med Mathias Christoffersen. Jeg håber der er nogle der vil tage denne fantastiske mulighed. Skriv en mail til Casperblom@live.dk hvis du vil i betragtning :) |
Super flot tilbud du kommer med Casper :)
Der skal helt sikkert nok være nogen der vil bruge dit tilbud, det er jo trods alt gratis.. Og det kan tit være fornuftigt at få "friske øjne" på et projekt :)