Jeg ville google det her, men kan sgu ikke formulere det i en søgesætning ;-) Det er ikke noget business-noget, men bare en lille ting jeg skal lave for sjov helt privat. Prøver at forklare: Jeg har en række sætninger der skal præsenteres random på en hjemmeside, og efter hver sætning skal man vælge mellem to knapper, ja og nej. Vælger man ja, så får man vist en ny tilfældig sætning i rækken og igen muligheden for at vælge ja eller nej. Man skal få vist en tilfældig sætning hver gang man trykker ja, og trykker man nej, skal man have en fast "slutside" med et billede eller hvad ved jeg. Skal det være rigtig fint, må der gerne være mulighed for at vægte sætningerne så nogle af dem bliver vist oftere end de andre, men det er slet ikke en vigtig feature - bare nice to have. Jeg ved at det sikkert er pærelet og at der findes et stykke kode et sted jeg bare kan hente/kopiere og bruge, men jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg søger efter sådan en dims, så nu prøver jeg her og håber der sidder en der ved præcis hvad jeg skal bruge. Noget html-kode, javascript eller hvad ved jeg. Kom frisk! :-) |
Hey. Har ikke mulighed for at skrive et script til dig, men du kan evt. kigge på nogle af disse resultater: http://www.google.dk/search?hl=da&q=if+radio+button+is+checked+show+div&btnG=S%C3%B8g&meta=&aq=f&oq=
Jeg foreslår at du laver flere div's, hvori du laver to radio-buttons. Når man klikker ja, kommer den næste div frem og hvis man klikker nej, så kommer en stor div frem, som skal fylde hele siden.
Tror det er det simpleste..
/ Morten