Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO til min webshop søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg lancerer snart min nye webshop (magento) og søger i den forbindelse en virksomhed/person der kan stå for SEO.
Jeg har tidligere købt enkelt timer hos forskellige virksomheder, og også haft service aftale med en virksomhed. Jeg tror ikke det er den rette løsning for mig, men vil ikke være afvisende for at prøve det igen. Min oplevelse har bare været at det absolute minimuim jeg har fået for pengene og uden nogen form for råd eller tips med på vejen.

I starten af 2010 starter jeg med et enkelt produkt til udlandet og derfor skal jeg også have den vinkel med ind over.

Kunne man lave en aftale omkring belønning med en del af omsætningen, kunne dette være meget spændende. Jeg ved det bliver dyrer, men det er for mig bare langt størrer sikkerhed i at min samarbejdspartner har interesse i netop omsætningen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:21

Det vil typisk være svært at indgå performancebaserede aftaler på produkter der endnu ikke er lanceret - og hvor der derfor ikke eksisterer konverterings- og brugerdata endnu. Det er simpelt hen for svært at regne den rette "pris" ud.

Jeg vil derfor anbefale, at du overvejer en løsning i flere trin, hvor trin et er, at sikre, at din opbygning og hele arkietkturen og SEO-strategien for sitet er på plads. Herfra følger så en masse hårdt arbejde. Når der så begynder at være noget brubart data kan du overveje at lave en performancebaseret aftale.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 18:44

Hej Mikkel

Det har du sgu ret i, alt andet vil være svært at forudse og ville med stor sandsynlighed ende galt for en af partnerne.

Jeg vil rigtig gerne knokle røven ud af bukserne for at opnå bedre placeringer og gøre tingene på den rigtige måde. Derfor søger jeg ligeså meget en samarbejdspartner der kan rådgive og sætte mig igang med en række opgaver. Samtidig vil der også være en lang række opgaver jeg ikke kan klare (som fx teknisk seo på magento og 1000 andre), og det skal min kommende samarbjedsparter kunne klare.

Det jeg ikke søger (og har oplevet) er en konsulent virksomhed jeg hyrer til at lave X. Virksomheden laver så X uden at sætte spørgsmål ved at X er bygget på lort :) og jeg hører aldrig for dem igen.
Nej jeg søger en der laver X eller fortæller mig at jeg heller skal bruge tiden et andet sted. Samtidig fortæller mig kan det oveni købet være at der kommer et par andre tip på vejen. (tiden der bruges har jeg intet imod at betale for)

Jeg ved godt at jeg kræver meget :), men det er nu endda det jeg har det bedst med. Men det er nok meget person relateret...

Jeg har oplevet det med René fra www.rsconsult.dk (har lavet adwords annoncer for mig) der virkelig yder ud over det sædvanlige. Selv en søndag aften kan der komme en mail fra ham, om at man kan udnytte det og det ord....noget jeg ikke selv havde tænkt over, og aldrig bedt ham vurdere. PRICELESS.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 18:55

Hej Kenneth

Jeg tror at du ville opnå de bedste resultater, hvis du starter med at købe rådgivning, og får lagt en langsigtet strategi for din SEO. Find sammen med din seo-rådgiver ud af hvilke ting du kan lave selv, og hvordan du laver det. De ting som du ikke selv kan/vil lave, kan du i samarbejde med din rådgiver få lavet en gennemført kravspecifikation til et andet uafhængigt seo-firma.

Det var mit hurtige råd, jeg glæder mig til at se resultatet af din nye shop Smile

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 19:02

og husk hvad Lars sagde på erfa-mødet.....70% er linkbuilding

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24

Hej.

Nu spørger jeg lige af nysgerrighed (uvidenhed Embarrassed ), hvorfor bruge penge på SEO og ikke online annonce kampagner, linkbuilding samt online profilering i forskellige forums og social medier ?

Som jeg set det, så er SEO en kontinuerlig proces og kan være meget udgift tung, afhængig af konkurrenternes fokus på SEO.

Er jeg helt gal på den ?

Glenn.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 20:52

Hej Glenn

Jeg ser det som en kombination af alle. Jeg har dog undgået SEO lidt for meget :)

@Dennis, god ide og tror faktisk det kunne være en god løsning.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)