Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlandsk SEO

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har minus forstand på SEO, men jeg ved det kan være en dyr affære, hvis det skal være effektivt.

Mit spørgsmål, kan man bruge en udlændinge, f.eks en indere eller en kinisere eller en eller anden nationaliltet til at gøre arbejdet, eller skal det være en dansker.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:22

Personen skal kunne dansk hvis din hjemmeside er på dansk... er den derimod på engelsk skal han / hende kunne engelsk...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29

Hvad nu hvis man oversætter alle de ord han efterspørger.

Ved selvf. ikke om det er optimalt, men det kunne være der vare en besparelse i det

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:35

Nauche:
Jeg har minus forstand på SEO, men jeg ved det kan være en dyr affære, hvis det skal være effektivt.

Det er sjovt at mange folk stadig har den opfattelse, for faktisk er det min erfaring at det forholder sig lige omvendt. I hvert fald hvis man ser på bundlinien: Altså hvor meget der tjenes på at lave ordentlig SEO i forhold til stort set alle andre markedsføringsmetoder. Og som købmand synes jeg da at det er bundlinien man bør se på :)

Nauche:
kan man bruge en udlændinge, f.eks en indere eller en kinisere eller en eller anden nationaliltet til at gøre arbejdet, eller skal det være en dansker.

En ting er hvad man kan, noget andet er hvad der er godt eller i praksis vil fungere optimalt.

At bruge underleverandører til vigtige opgaver i Indien eller Kina er bestemt ikke uden udfordringer i sig selv. Alene det at evaluere disse leverandører kan være meget svært.

Dertil komer så om de har de kvalifikatyioner som du skal bruge. En del af optimeringen er sprog-afhængig, og den kræver naturligvis at man kan det sprog som dit website er skrevet på. Og med andre dele af optimeringen kan det ofte være en fordel at være tæt på de udviklere, der skal implementere optimeringen.

Jeg har ike selv set nogle gode eksempler på virksomheder, der virkelig har rykket i søgemaskinerne alene ved at bruge Kinesisk eller Indisk arbejdskræft, men vi er mange der bruger dem til helt specifikke og mere rutineprægede opgaver.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:46

Man kan sige at hele mit spørgsmål bunder i mit lave budget til SEO og  forsøger defor, jaa forsøger måske at finde på en billigløsning, der kan sætte skub i tingene til en start i hvertfald.

Har jeg en chance, hvis jeg ingen forstand har på hverken computer eller SEO, ved at sætte mig ind i tingene ved f.eks at låne en bog eller er tingene så omfattende, at det vil være mere rentabelt at betale sig fra det

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:51

Alle herinde roser SEO-LEX og den skulle efter sigende være for begyndere, så har du tiden til selv at lave SEO, så start med at købe den.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Den vil jeg kigge på :)

Men den kan anbefales selv om mit lave kendskab til både computer og seo?

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 16:55

Hej Nauche

Mikkel har nogle meget relevante betragtninger du bør tage til efterretning.

Du kan læse om teknisk søgemaksineoptimering når et website skal udvides til at dække flere lande/sprog:

International SEO.

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58

"For ikke at risikere duplicate content "

Jeg stod af ved første sætning ;) Jeg tror jeg skal finde det rigtige sted at starte og det er måske at købe den bog

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 17:15

Nauche:

"For ikke at risikere duplicate content "

Jeg stod af ved første sætning ;) Jeg tror jeg skal finde det rigtige sted at starte og det er måske at købe den bog

Hej Nauche

Jeg vil foreslå dig at starte her Seo For Dummies det er en artikelsamling der vil ruste dig med en grundlæggende viden om seo, skrevet af Thomas Rosenstand som er forfatteren til den bog du er blevet anbefalet.
Hvis du fanger noget af det, og det fanger din interesse, så køb hans bog, og når du når et lidt mere avanceret niveau, kan du købe SEO 2.0 skrevet af Mikkel Demib som gav dig et råd tidligere i tråden.

Når du igennem alt det og stadig er interesseret er du langt længere end nok 99% af dine konkurrenter inden for næsten alle brancher.

God fornøjelse, men pas på det er stærkt vanedannende...

Hilsen en SEO-holiker Stick out tongue

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)