Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Tekst Editor

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Har søgt lidt på Google, men uden resultat. Det jeg søger er et stykke software, som er beregnet til at skrive SEO venlige tekster. Jeg havde forestillet mig en funktion, så der var en analyse af teksten i bunden, der blev opdateret live, hver gang man skrev. Har i hørt eller kende sådan en editor der er beregnet til at skrive SEO venlige tekster?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:13

Hej Casper,

Hvad er det præcis, du vil have sådan en editor til at vise? Søgeordstæthed eller andre parametre?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:14

Seo Quake plugin til din toolbar er måske det du søger..

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:12

Vi har indbygget noget af den funktionalitet du snakker om i Redpitt - og arbejder på at udvide denne. Jeg har ikke set det på samme måde i andre systemer eller stand-alone løsninger. Men faktisk er det ikke så kompliceret. Du kan i princippet lave det i MS Word med en smule VB :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:23

Hey,
Jeg har indbygget nogle forskellige SEO funktioner i min CMS løsning, som nogenlunde har det du efterspørger, kan ikke rigtig se ud fra det du skriver hvilken type analyse af teksten du efterspørger?

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:24

Til Frank:

Forestil dig man skriver en tekst. Man angiver nogle nøgelord / sætninger. I højre side kan man se søgeordstæthed pr. angivet ord / sætning. Den skal opdatere pr. anslag. Det vil lette mit arbejde enormt :-).

Til Mikkel:
Ja det er sikkert sådan noget som i har lavet jeg søger. Desværre er jeg ikke en haj til VB, men kommer der ikke en god editor i løbet af i dag vil jeg prøve at lave et lille tool med PHP og Ajax.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:31

Casper:

Til Frank:

Forestil dig man skriver en tekst. Man angiver nogle nøgelord / sætninger. I højre side kan man se søgeordstæthed pr. angivet ord / sætning. Den skal opdatere pr. anslag. Det vil lette mit arbejde enormt :-).

Okay, så var det, hvad jeg troede. Der kan jeg desværre ikke hjælpe dig med et tool. Jeg er selv sådan en mærkelig fisk, der ikke sidder og tæller decimaler på søgeordstæthed, men blot sørger for, at de relevante ord indgår hist og her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35

Hej

Jeg har lavet noget lignende til Word 2007... det var ikke SEO analyse men forekomsten af specielle ord.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:37

Ok, så er det en keyword density analyzer du skal søge efter, dog tror jeg ikke du kan finde en editor som arbejder sammen med en keyword density analyzer, så hvis du finder en du kan bruge, så skal du nok selv finde en løsning på hvordan editoren og programmet kan samarbejde.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:29

Jeg har lavet en lille mini løsning (den er ikke gennemtestet), men den opfylde de behov jeg har. Bemærk at ved eksempelvis nøgleord: avis, vil den give to udslag på "Billige aviser og avisabonnementer".

http://ioosinternet.dk/tools/seoeditor/

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)