Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Syg linkbuilding 286.534 links

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Faldt lige over hvor mange links mobilterminalen.dk havde, 286.534 links. Hvordan kan man få så mange links.

Største delen af linksne faktisk nærmest 70 % tror jeg kommer fra tweak.dk.

Er det overhovedet godt seo mæssigt, at have så mange links? Ranker man bedre, dårligere?

Her er linket til yahoo http://siteexplorer.search.yahoo.com/search;_ylt=A0oG7zG0DwRLeggAM4Xbl8kF?p=http%3A%2F%2Fwww.mobilterminalen.dk&bwm=i&bwmf=u&bwms=p&fr=yfp-t-501&fr2=seo-rd-se&b=1

-Christopher roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 17:29

Bump...

Ingen kommentarer? :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

De kommer frem på side 1, på søgninger som mobiltelefoner, mobiltelefon og mobil. Det vil jeg da se som en indikation af, det har en positiv SEO mæssig værdi.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 17:52

Ja, det ser ud til af fungere udemærket :)

Kristian Ole Rørbye

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er ikke de mange links fra samme site, men de få links fra mere prominente sites der tæller

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:30

Om ikke andet, så kan en så stor mængde indgående links medvirke til at forvirre konkurrenter, der kigger på links og ikke filtrerer sådan nogle mega-sites fra. Det skal man ikke kimse af.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 21:54

Et kig på hvem linker til mig tool, viser at de kun har 150 links :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29

Casper:

De kommer frem på side 1, på søgninger som mobiltelefoner, mobiltelefon og mobil. Det vil jeg da se som en indikation af, det har en positiv SEO mæssig værdi.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Jeg kan kun finde dem på Google som nr 8 på "mobl" og kan ikke se websiten på side 1 med de andre søgninger. Gør jeg noget forkert her ?Hmm

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:16

Hej Glenn,

Jeg kan ikke forestille mig du gør noget galt :-). Log eventuelt af din Google konto og søg på mobiltelefoner, bid også mærke i jeg skriver side 1 og ikke nr 1 :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:22

Casper:

Hej Glenn,

Jeg kan ikke forestille mig du gør noget galt :-). Log eventuelt af din Google konto og søg på mobiltelefoner, bid også mærke i jeg skriver side 1 og ikke nr 1 :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Benytter du google.COM bliver dine resultater også personlige (læs mere på http://www.thomas-rosenstand.dk/personaliserede-resultater-google)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)