Hej Amino'er Jeg er i gang med at forberede et nyt tilbud til virksomheder der ikke selv er i stand til at opnå de store mængder forsendelser og dermed få rabat hos PostDanmark. I første omgang bliver tilbudet primært på pakker til private, og kan laves manuelt via webpack eller webpack via f.eks. webshop hos dandomain. Priserne bliver regelmæssigt genforhandlet ud fra antallet af "medlemmer" og det forventede samlede antal forsendelser. Hele konceptet er at du som bruger får eet sted at henvende dig og udover alle de praktiske aftaler sørger vi for at få de bedst mulige priser på porto, transport osv. Yderligere vil der i konceptet også kunne tilbydes samlede løsninger indenfor brevforsendelser som C-breve, DM Erhvervsbreve osv. Det jeg er interesseret i med dette indlæg er at få jer brugere til at tage stilling og forhåbentlig give tilsagn om at ville tage imod tilbudet og benytte muligheden for at indgå en aftale om fælles at få gode rabataftaler som styres centralt af os. Inden i bombarderer tråden med spørgsmål om hvad priserne er, så vil jeg lige tilføje at jeg er i gang med at sætte konceptet sammen og så snart jeg kan kommer jeg med priserne - de bliver dog på ingen måde højere end den almindelige listepris hos PostDK. Jeg ønsker i første omgang at få en idé om hvorvidt der er 5 eller 75 potentielle medlemmer til aftalen og om det tilsammen er 1000 eller 1000000 forsendelser. Og ja, der er andre muligheder derude, de har dog ikke umiddelbart interesse for dette koncept, og jeg ser gerne at i afholder jer fra at foreslå dem i denne tråd. På forhånd tak |
Hej
jeg er rigtig interesseret.
Sender ikke så mange pakker pr år, men er der et minimum af pakker?