Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fælles aftale om forsendelse af pakker ???

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i gang med at forberede et nyt tilbud til virksomheder der ikke selv er i stand til at opnå de store mængder forsendelser og dermed få rabat hos PostDanmark.

I første omgang bliver tilbudet primært på pakker til private, og kan laves manuelt via webpack eller webpack via f.eks. webshop hos dandomain. Priserne bliver regelmæssigt genforhandlet ud fra antallet af "medlemmer" og det forventede samlede antal forsendelser.
Konceptet er at vi ved at gå sammen opnår en stor mængde og dermed opnår en rabat der så får priserne ned for alle der er med i aftalen.
Som udgangspunkt er aftaler baseret på at medlemmer selv sørger for indlevering til posthus/postcenter, men afhentning kan tilvælges individuelt. 
Dem der har større mængder kan bestille gittervogne, TU-bure eller få individuelt tilpassede løsninger der matcher behovet.

Hele konceptet er at du som bruger får eet sted at henvende dig og udover alle de praktiske aftaler sørger vi for at få de bedst mulige priser på porto, transport osv.

Yderligere vil der i konceptet også kunne tilbydes samlede løsninger indenfor brevforsendelser som C-breve, DM Erhvervsbreve osv.

Det jeg er interesseret i med dette indlæg er at få jer brugere til at tage stilling og forhåbentlig give tilsagn om at ville tage imod tilbudet og benytte muligheden for at indgå en aftale om fælles at få gode rabataftaler som styres centralt af os.
Jeg gør det naturligvis ikke gratis, men min fortjeneste vil komme til at ligge i en andel af de opnåede rabatter.

Inden i bombarderer tråden med spørgsmål om hvad priserne er, så vil jeg lige tilføje at jeg er i gang med at sætte konceptet sammen og så snart jeg kan kommer jeg med priserne - de bliver dog på ingen måde højere end den almindelige listepris hos PostDK. Jeg ønsker i første omgang at få en idé om hvorvidt der er 5 eller 75 potentielle medlemmer til aftalen og om det tilsammen er 1000 eller 1000000 forsendelser.

Og ja, der er andre muligheder derude, de har dog ikke umiddelbart interesse for dette koncept, og jeg ser gerne at i afholder jer fra at foreslå dem i denne tråd.

På forhånd tak

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:18

Hej

jeg er rigtig interesseret.
Sender ikke så mange pakker pr år, men er der et minimum af pakker? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12879
Skrevet kl. 09:13

Kim Thranborg:

Jeg er i gang med at forberede et nyt tilbud til virksomheder der ikke selv er i stand til at opnå de store mængder forsendelser og dermed få rabat hos PostDanmark.  I første omgang bliver tilbudet primært på pakker til private

Ved du overhoved noget om hvad rabat Post Danmark giver på privat pakker og hvor store nængder der skal til?

Mvh

Ravn

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 09:23

Jeg kan godt være interesseret i en sådan ordning

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:31

Hvordan vil det fungere rent teknisk med afsender/aftalenummer, forsikring af forsendelser etc.?

Selvom der er tale om en "gruppeaftale", så skal det jo i praksis virke som en individuel aftale.

Venlig hilsen
Ole

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:39

Jeg er også interesseret i sådan en ordning.

Du kan skive til mig på henrik|a|telecall.dk

vh
Henrik

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 09:45

Hvis Post Danmark accepterer Jeres ordning og giver bedre priser end vi har nu, så er vi også interesseret. En del af vores er dog b2b hvor vores priser er fornuftige, men kunne da altid være bedre :-)

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:55

- jeg er med på en lytter
- kunne måske godt være interesseret.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan få de fleste webshop ejere herinde med, men spørgsmålet er, om PD vil acceptere det...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03

Interesseret . .

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)