Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også i målgruppen.
Jeg er i forvejen i et vist omfang bevidst om mulighederne og har lagt lån om mange gange.
Ligesom de andre, stod jeg også af i teksten flere gange undervejs. Jeg sprang lidt i den og tænkte på hvornår det interessante kommer.

Det er nogle timer siden, jeg var inde på siden, så jeg kan have misset noget i hukommelsen.

Men jeg syntes, jeg manglede den simple og skematiske oversigt over, hvordan kursændringerne kan betyde, at du kan skifte mellem at sænke ydelde og gæld over en årrække.

Jeg vil ikke give 250 kr. i måneden for jeres service, selvom jeg udmærket er klar over at det kun er en ganske lille del af, hvad jeg kan tjene. Det ville jeg ikke, fordi jeg i forvejen ved, hvad jeg skal kigge efter. Salgsmæssigt står I for mig at se i et dilemma: Hvis I forklarer jer for godt, udvander I magien, og så opdager de potentielle kunder, at de sagtens kan spare de 250 kr. og løse opgaven selv. Hvis I ikke forklarer jer godt nok, tror kunderne, at det er et scam, for det lyder netop som "magi".

Videoen kedede mig. Kunderne er tydeligt glade for ydelsen - and so what. De forklarer stadig ikke sammenhængen, og jeg mangler identifikationspunkter. Jeg ville tænde langt mere på valget mellet en række forskellige videoer, hvor jeg så kunne vælge den type, der matcher mig: "Torben er selvstændig og bor i en liebhaverejendom langt ude på landet med sin kone og deres to teenagebørn. Huset købte de for 650.000 kr. for 11 år siden. Siden har om- og tilbygninger øget værdien betragteligt. Hvis Hans var blevet hængende i det første kreditforeningslån, havde han i dag betalt x kr. for at nedbringe gælden til z kr. Men han har lagt lån om gennemsnitligt hvert andet år og har derfor indtil nu kun betalt y kr. og bragt gælden helt ned på p kr." Den historie ville have tændt mig - andre ville hellere høre om en studerende, der var blevet gældfri i sin ejerlejlighed samme dag som han fik sin kandidatgrad. OSV.

Min første tanke om Jespersiden var "Who the f*** is Alice". Der mangler introduktion af interviewer og offer. Det fremgår måske af én af de andre sider på sitet, men jeg vidste det ikke, da jeg kom til den side.

Jeres mål er ædelt, og der er masser af penge at tjene for jeres kunder. Dermed skulle der også gerne kunne blive en forretning ud af det for jer. Måske kunne I vinde noget ved at kombinere med anden rådgivning, F.eks.: "Tjen penge ved at investere din friværdi." osv.

god vind.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 23:54

Jeg er så gammel, at jeg kan huske, at der var noget der hed kreditforeninger, ja, der var faktisk mange af dem. Så jeg bliver helt nostalgisk, når man på den nye hjemmeside, og såmænd også i debatindlæggene, taler om kreditforeninger. Jeg var slet ikke klar over, at der forsat eksisterer kreditforeninger, og måske er der også nogle hypotekforeninger tilbage? Eller måske misforstår jeg noget, det skulle såmænd ikke undre mig.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:57

Hans, det er jo rent guld du kommer med Big Smile

Det er vidst nu, efter disse tilbagemeldinger jeg må bryde ud i ren jubel over disse præsice tilbagemeldinger.

For s.... hvor er det godt Yes

Jeg har aldrig set det som en nem opgave at overvinde folks tvivl. Som sagt gik der flere dage inden jeg selv løb tør for argumenter for hvorfor der var nogen, der skulle ind og "pille" i mine kreditforeningslån, så hvorfor skulle alle andre ikke have det på samme måde? Netop derfor har jeg syntes, at det var en god og spændende udfordring. Og udfordringen er ikke blevet mindre spændende siden. 

Hans Stokholm Kjer:

Jeg er også i målgruppen.
Jeg er i forvejen i et vist omfang bevidst om mulighederne og har lagt lån om mange gange.
Ligesom de andre, stod jeg også af i teksten flere gange undervejs. Jeg sprang lidt i den og tænkte på hvornår det interessante kommer.

.............

Men jeg syntes, jeg manglede den simple og skematiske oversigt over, hvordan kursændringerne kan betyde, at du kan skifte mellem at sænke ydelde og gæld over en årrække.

Jeg vil ikke give 250 kr. i måneden for jeres service, selvom jeg udmærket er klar over at det kun er en ganske lille del af, hvad jeg kan tjene. Det ville jeg ikke, fordi jeg i forvejen ved, hvad jeg skal kigge efter. Salgsmæssigt står I for mig at se i et dilemma: Hvis I forklarer jer for godt, udvander I magien, og så opdager de potentielle kunder, at de sagtens kan spare de 250 kr. og løse opgaven selv. Hvis I ikke forklarer jer godt nok, tror kunderne, at det er et scam, for det lyder netop som "magi".

Det er ved at være mere og mere tydeligt, at sitet egentlig skal henvende sig til i hvert tilfælde 2 målgrupper:

1: Dem, der er totalt blanke i løbende låneomlægninger og som tror, at det er snyd og humbug, det hele.

2: Dem, der lige som dig selv har arbejdet med det og som kender principperne og som blot skal overbevises om, at de 250,-/ måned er en god investering - selv når man har en masse erfaring.

Og så er der sikkert også nogen ind imellem.

Det skal hjemmesiden selvfølgelig afspejle.

Så der må flere sider på, så man bliver ført stille og roligt fra "nybegynder undren" over til hard core tekniske forklaringer og så kan man springe på i forhold til ens eget niveau.

Hans Stokholm Kjer:

Videoen kedede mig. Kunderne er tydeligt glade for ydelsen - and so what. De forklarer stadig ikke sammenhængen, og jeg mangler identifikationspunkter. Jeg ville tænde langt mere på valget mellet en række forskellige videoer, hvor jeg så kunne vælge den type, der matcher mig: "Torben er selvstændig og bor i en liebhaverejendom langt ude på landet med sin kone og deres to teenagebørn. Huset købte de for 650.000 kr. for 11 år siden. Siden har om- og tilbygninger øget værdien betragteligt. Hvis Hans var blevet hængende i det første kreditforeningslån, havde han i dag betalt x kr. for at nedbringe gælden til z kr. Men han har lagt lån om gennemsnitligt hvert andet år og har derfor indtil nu kun betalt y kr. og bragt gælden helt ned på p kr." Den historie ville have tændt mig - andre ville hellere høre om en studerende, der var blevet gældfri i sin ejerlejlighed samme dag som han fik sin kandidatgrad. OSV.

Godt forslag. Nu er sitet meget ungt, hvilket indholdet selvfølgelig også er præget af.

Mine egne principper for udvikling af hjemmesider er hurtigt at teste, om det grundlæggende virker og herefter blive ved med at forbedre og optimere på det, der har en fremtid.

Jævnfør 80/20 reglen slipper jeg for at brænde en masse eneri af på udvikling af websites, der alligevel ikke har nogen fremtid, så derfor kan jeg godt se dit forslag for mig på den længere bane. 

Hans Stokholm Kjer:

Jeres mål er ædelt, og der er masser af penge at tjene for jeres kunder. Dermed skulle der også gerne kunne blive en forretning ud af det for jer. Måske kunne I vinde noget ved at kombinere med anden rådgivning, F.eks.: "Tjen penge ved at investere din friværdi." osv.

Jo, vi er da drevet af, at der er så mange såkaldte bankrådgivere, der fortæller, hvad deres kunder skal gøre selv om deres interesse er at sælge nogle produkter. Det, vi prøver at forklare er, at klienterne har brug for nogen på deres side i de forhandlinger, der foregår. Vi er inde på investering i friværdien.

Også tak til dig, Gongra, for dit bidrag

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:58

Hej Christian

Jeg er absolut målgruppen.

Men har de på mange måder lige som Hans.

Da jeg læste teksten, syntes jeg det var et spændende koncept.

Jeg ved godt at flere af mine venner tjener/sparer mange penge ved ofte at låne omlægge.

Personlig har jeg ikke fået det gjort, måske er det her stedet!

Men når jeg komme til med give 250 kr. pr. md. For hvad?

Straks bliver jeg ultra mistænkelig, og beslutter at det her er noget jeg må kigge på senere når jeg får mere tid. Og det ved vi jo godt det sker lige som aldrig = en interesseret kunde mistet.

Jeg mangler i den grad overblik over hvem er ”VI”.

Hvem er det jeg skal give adgang til min økonomi?

Den varme stol, noget med en der hedder ”Jesper” kender ham ikke !!! skulle jeg det?

Måske er det her slet ikke noget for mig alligevel.

Farvel.

Fordi du nu spurgte her på Amino, så læste jeg det lige igennem igen.

Og der godt gemt nedrest på siden står der noget med gratis og helt uforpligtende.

Det har du da sandelig gemt godt! Det skal da frem i lyset.

Først nu går det op for mig(har aldrig pralet med, jeg er hurtig) at det man kan melde sig til ude i højre side er noget GRATIS info, det har ikke noget med de 250.- pr md. At gøre.

Når men da jeg stadig ikke ved hvem det er der står bag, og jeg ikke ved hvilke typer jeg får i røret,(det er jo nok en eller anden, som vil presse mig til det med de 250.-, før en jeg får noget info) så jeg venter med at udfylde.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)