Jeg er også i målgruppen. Det er nogle timer siden, jeg var inde på siden, så jeg kan have misset noget i hukommelsen. Men jeg syntes, jeg manglede den simple og skematiske oversigt over, hvordan kursændringerne kan betyde, at du kan skifte mellem at sænke ydelde og gæld over en årrække. Jeg vil ikke give 250 kr. i måneden for jeres service, selvom jeg udmærket er klar over at det kun er en ganske lille del af, hvad jeg kan tjene. Det ville jeg ikke, fordi jeg i forvejen ved, hvad jeg skal kigge efter. Salgsmæssigt står I for mig at se i et dilemma: Hvis I forklarer jer for godt, udvander I magien, og så opdager de potentielle kunder, at de sagtens kan spare de 250 kr. og løse opgaven selv. Hvis I ikke forklarer jer godt nok, tror kunderne, at det er et scam, for det lyder netop som "magi". Videoen kedede mig. Kunderne er tydeligt glade for ydelsen - and so what. De forklarer stadig ikke sammenhængen, og jeg mangler identifikationspunkter. Jeg ville tænde langt mere på valget mellet en række forskellige videoer, hvor jeg så kunne vælge den type, der matcher mig: "Torben er selvstændig og bor i en liebhaverejendom langt ude på landet med sin kone og deres to teenagebørn. Huset købte de for 650.000 kr. for 11 år siden. Siden har om- og tilbygninger øget værdien betragteligt. Hvis Hans var blevet hængende i det første kreditforeningslån, havde han i dag betalt x kr. for at nedbringe gælden til z kr. Men han har lagt lån om gennemsnitligt hvert andet år og har derfor indtil nu kun betalt y kr. og bragt gælden helt ned på p kr." Den historie ville have tændt mig - andre ville hellere høre om en studerende, der var blevet gældfri i sin ejerlejlighed samme dag som han fik sin kandidatgrad. OSV. Min første tanke om Jespersiden var "Who the f*** is Alice". Der mangler introduktion af interviewer og offer. Det fremgår måske af én af de andre sider på sitet, men jeg vidste det ikke, da jeg kom til den side. Jeres mål er ædelt, og der er masser af penge at tjene for jeres kunder. Dermed skulle der også gerne kunne blive en forretning ud af det for jer. Måske kunne I vinde noget ved at kombinere med anden rådgivning, F.eks.: "Tjen penge ved at investere din friværdi." osv. god vind. mvh Hans |
Jeg er så gammel, at jeg kan huske, at der var noget der hed kreditforeninger, ja, der var faktisk mange af dem. Så jeg bliver helt nostalgisk, når man på den nye hjemmeside, og såmænd også i debatindlæggene, taler om kreditforeninger. Jeg var slet ikke klar over, at der forsat eksisterer kreditforeninger, og måske er der også nogle hypotekforeninger tilbage? Eller måske misforstår jeg noget, det skulle såmænd ikke undre mig.