Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til hvordan jeg får uvidet min mailingliste ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg har en lille designer shop med dametøj, interiør, børnetøj etc. Og det går godt med den lille butik.

Jeg syntes bare det går langsomt med at få bygget en ordentlig kundebase op som man kan bruge og nyde godt af ved mailinger, nyhedsbrev, tilbud etc.

Jeg har været igang i 1,5 år og har 800 i min base. Det syntes jeg er helt vildt lidt... Syntes I også det :-) ?

Hvordan kan jeg få meldt folk til nyhedsbrevet i flæng ?

Nogle idéer?

Kan man ikke købe en base et eller andet sted ?

Dele en base med nogen andre ?

Alt sammen på lovlig vis selvfølgelig.

Mvh

Cph Angel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:40

Cph Angel:

Hvordan kan jeg få meldt folk til nyhedsbrevet i flæng ?

Gør det interessant eller få flere besøgende. Så stiger det automatisk...

Cph Angel:

Kan man ikke købe en base et eller andet sted ?

SPAM!

Cph Angel:

Dele en base med nogen andre ?

Med mindre der ved sign up er givet samtykke til, at flere firmaer må sende nyhedsbreve, så er det os SPAM!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18

1. Du kan få nogen til at promovere dit site gennem deres liste. 
  2. Du kan deltage i fora hvor dine kunder er, og have dit nyhedsbrev i din signatur.
  3. Hvad giver du for at man tilmelder sig dit nyhedsbrev? Er der et gode ved det?
  4. Hvordan er tilmeldingen til dit nyhedsbrev sat op? Kan man se din side?

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 15:19

Super godt svar GreyZone.

Hvad mener du med hvordan tilmeldingen er sat op ? og kan man se min side ?

Mvh Helene

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26

Cph Angel:

Super godt svar GreyZone.

Hvad mener du med hvordan tilmeldingen er sat op ? og kan man se min side ?

Mvh Helene

Er boksen bare en "Indtast Navn og Email" uden en decideret opfordring til at melde sig til nyhedsbrevet. Mange gør meget ud af at "lokke" folk til at tilmelde sig nyhedsbrevet. 

Og spurgte ind til om man kunne se din webshop for at se hvordan du havde sat nyhedsbrevs tilmeldingen op. 

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 15:32

www.little.lemontree.com

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 15:32

Gik liiiidt for stærkt..

www.little-lemontree.com

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:34

Greyzone:

Hvad giver du for at man tilmelder sig dit nyhedsbrev? Er der et gode ved det? 

God pointe fra Greyzone.

Det bliver også diskuteret i denne tråd, som jeg tror, du vil finde nyttig.

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 15:40

Ja super. Jeg har lavet konkurrencer til min målgruppe via konkolleger sider - Det var super godt. Jeg har prøvet at lave nogle firma aftaler med rabat nogle landing pages kun til dem etc.

Mangler bare meget endnu syntes jeg.

Smider så mange penge efter Google etc og jeg syntes virkelig det lader til at være til ingen verdens nytte. De eneste annoncer der virkelig har givet pote for mig har været Facebook ads.

mvh Helene

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43

Cph Angel:

Gik liiiidt for stærkt..

www.little-lemontree.com

Som jeg frygtede så var tilmeldingen til nyhedsbrevet gemt langt langt væk. Det ligger helt nede i bunden. Du kunne prøve at gøre den del mere synlig. Det ville i hvert fald hjælpe på tilmeldingerne.

Der er intet positivt ved at tilmelde mig dit nyhedsbrev. Der er bare nogle bokse hvor jeg kan give min email og det er det. Man skal være hard core beundrer af dit site før man gider tilmelde sig. Jeg skal have noget fra dig af så god værdi at jeg glædeligt giver dig min personlige email.
Det kunne være så meget forskelligt. En lille 5 siders ebog om hvordan man skaber en god stil til sine børn,  Hvordan man skaber et hyggeligt hjem med jeres produkter, hvad ved jeg, du kender din målgruppe bedst.

Jeg synes det er rigtig godt at du under bestillingen giver dine brugere muligheden for at tilmelde dem nyhedsbrevet.
Jeg kan dog se at man aktivt skal fjerne det hvis man ikke vil modtage. Jeg mener at der er en regel om at man aktivt skal tilvælge hvis man vil have. Så det starter med at man ikke er tilmeldt. Men du kan lige undersøge det.

VIGTIG SIDENOTE:
Jeg prøvede at gå ind og bestille en vare, og da den så var tilføjet kurven, fik jeg et problem med at finde din indkøbskurv. Den ligger også helt i bunden. Den skal op hvor man kan se den. Jeg har ikke lyst til aktivt at lede efter hvordan jeg køber. Op med den Smile 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)