Hvad mener du med hvordan tilmeldingen er sat op ? og kan man se min side ?
Mvh Helene
Er boksen bare en "Indtast Navn og Email" uden en decideret opfordring til at melde sig til nyhedsbrevet. Mange gør meget ud af at "lokke" folk til at tilmelde sig nyhedsbrevet.
Og spurgte ind til om man kunne se din webshop for at se hvordan du havde sat nyhedsbrevs tilmeldingen op.
Ja super. Jeg har lavet konkurrencer til min målgruppe via konkolleger sider - Det var super godt. Jeg har prøvet at lave nogle firma aftaler med rabat nogle landing pages kun til dem etc.
Mangler bare meget endnu syntes jeg.
Smider så mange penge efter Google etc og jeg syntes virkelig det lader til at være til ingen verdens nytte. De eneste annoncer der virkelig har givet pote for mig har været Facebook ads.
Som jeg frygtede så var tilmeldingen til nyhedsbrevet gemt langt langt væk. Det ligger helt nede i bunden. Du kunne prøve at gøre den del mere synlig. Det ville i hvert fald hjælpe på tilmeldingerne.
Der er intet positivt ved at tilmelde mig dit nyhedsbrev. Der er bare nogle bokse hvor jeg kan give min email og det er det. Man skal være hard core beundrer af dit site før man gider tilmelde sig. Jeg skal have noget fra dig af så god værdi at jeg glædeligt giver dig min personlige email. Det kunne være så meget forskelligt. En lille 5 siders ebog om hvordan man skaber en god stil til sine børn, Hvordan man skaber et hyggeligt hjem med jeres produkter, hvad ved jeg, du kender din målgruppe bedst.
Jeg synes det er rigtig godt at du under bestillingen giver dine brugere muligheden for at tilmelde dem nyhedsbrevet. Jeg kan dog se at man aktivt skal fjerne det hvis man ikke vil modtage. Jeg mener at der er en regel om at man aktivt skal tilvælge hvis man vil have. Så det starter med at man ikke er tilmeldt. Men du kan lige undersøge det.
VIGTIG SIDENOTE: Jeg prøvede at gå ind og bestille en vare, og da den så var tilføjet kurven, fik jeg et problem med at finde din indkøbskurv. Den ligger også helt i bunden. Den skal op hvor man kan se den. Jeg har ikke lyst til aktivt at lede efter hvordan jeg køber. Op med den